یخچال bottom mount پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

نسل جدید یخچال bottom mount پاناسونیک به بازار راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل جدید یخچال bottom mount پاناسونیک با حجم 422 لیتر و در دو رنگ به بازار راه پیدا ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل جدید یخچال bottom mount پاناسونیک با حجم 422 لیتر و در دو رنگ به بازار راه پیدا کرد. مدل  NR-BX421BUSA  یکی از این یخچال ها بوده که بدنه آن از استیل ضد زنگ ساخته شده و مدل دیگر به نام NR-BX421BPKA بوده که بدنه آن از گلس مشکی رنگ ساخته شده است.

یخچال های جدید پاناسونیک از فضای زیادی برای چینش مواد غذایی برخوردار شده همچنین از قابلیت هایی همانند تکنولوژی خنک کننده state-of-the-art برای قسمت یخچال و از تکنولوژی  Fresh+ برای کاهش زمان یخ زدن مواد غذایی استفاده می کند. از آنجایی که برخی از خوراکی ها همانند گوشت و غذا های دریایی در دمای پایین می گندند این دو فناوری کمک می کند تا مواد غذایی خراب نشود و بتوان زمان بیشتری آن ها را در یخچال نگه داشت.

کشوی Fresh Safe که برای میوه ها و سبزیجات طراحی شده قادر است 90 درصد رطوبت و دمای ثابت را حفظ نماید تا بتوان مواد غذایی را برای مدت طولانی تازه بماند. همچنین قابلیت ضد آب و خنک کننده غیر مستقیم کشو به جلوگیری از فساد خوراکی کمک می کند. علاوه بر این، وجود یون های نقره در فیلتر Ag Clean کمک کرده تا 99.9٪ از باکتری ها و بو ها را از بین بروند.

یخچال bottom mount پاناسونیک

با سه سنسور هوشمند یخچال bottom mount پاناسونیک میزان استفاده در یک دوره سه هفته ای کنترل می شود و سپس عملکرد خنک کننده یخچال برای کاهش قبوض برق بهینه سازی خواهد شد. این سنسور ها شامل سنسور درب یخچال، سنسور دمای داخلی و سنسور اندازه گیری دمای اتاق  است.

از دیگر ویژگی هایی که هر دو مدل یخچال بهره مند هستند می توان به قفسه های شیشه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، نور ال ای دی و یخساز دستی اشاره نمود.

هر دو یخچال NR-BX421BUSA و NR-BX421BPKA هم اکنون در فروشگاه های حضوری دردسترس هستند که علاقه مندان می توانند آن را از این طریق خریداری کنند. بر اساس گزارشات آخرین قیمت این دو محصول به ترتیب 1549 و 1649 دلار است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟