قفل هوشمند هواوی
اخبار لوازم خانگی

معرفی قفل هوشمند هواوی در چین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قفل هوشمند هواوی با عنوان Smart Selection Dessmann هفته گذشته در بین مجموعه ای از گجت ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قفل هوشمند هواوی با عنوان Smart Selection Dessmann هفته گذشته در بین مجموعه ای از گجت های هوشمند در چین معرفی شد. این قفل هوشمند هم اکنون در فروشگاه آنلاین هواوی به نام Vmall به فروش می رسد البته هواوی برای مدت کوتاهی بر روی قیمت این محصول تخفیف ویژه ای اعمال می کند.

قفل هوشمند هواوی

قفل هوشمند هواوی یک ابزار امنیتی قوی بوده که با قابلیت های امنیتی خود از ورود افراد غیر مجاز به خانه جلوگیری می کند تا خیال کاربران راحت باشد. زمانی که این دستگاه نصب می شود تمام داده های مربوط به باز شدن درب نیز ضبط می شود و داده ها را می توان با افراد داخل شبکه که به عنوان کاربر شناخته می شوند به اشتراک گذاشت. قفل درب هوشمند را می توان از راه دور از طریق برنامه Huawei Smart Life کنترل کرد.

قفل هوشمند هواوی

علاوه بر قفل هوشمند، کاربران می توانند تمامی دستگاه های هوشمند متحد به یکدیگر را از طریق نرم افزار Huawei Smart Life مدیریت نمایند. ویژگی یک ضربه ای نرم افزار هواوی کاربر را قادر می سازد چراغ ها، بلندگوهای بی سیم و سایر دستگاه های متصل را خاموش کند. قفل هوشمند این کمپانی دارای زنگ هشدار یا به اصطلاح حالت دفاعی است که با فشار دادن ترکیبی برخی از دکمه ها فعال می شود. همچنین یک دستگیره اضطراری دارد که می تواند در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار گیرد تا سریع تر بتوان درب را باز کرد.

قفل هوشمند هواوی

پیشنهاد بسیار جذاب برای خرید قفل درب هوشمند Smart Selection Dessmann هواوی شامل 100 یوان چین (15 دلار) تخفیف بر روی قیمت محصول است که با اعمال آن قیمت 1699 یوان (263 دلار) به فروش می رسد. خریداران می توانند با خرید این محصول یک باتری لیتیوم Dessmann 5000 میلی آمپری با قیمت 199 یوان (31 دلار) دریافت کنند علاوه بر این، پیشنهاد ارسال رایگان برای محصول نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟