تولید کارخانه لوازم خانگی سامسونگ در ویتنام
اخبار لوازم خانگی

کارخانه لوازم خانگی سامسونگ در ویتنام با کاهش تولید رو به رو شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کارخانه لوازم خانگی سامسونگ در ویتنام واقع در شهر هوشی مین با کاهش تولید رو ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کارخانه لوازم خانگی سامسونگ در ویتنام واقع در شهر هوشی مین با کاهش تولید رو به رو شده است. سامسونگ یکی از کمپانی هایی است که در این شهرمدیریت بسیاری از کارخانه ها و تولیدی ها را بر عهده دارد اما از آنجایی که موج جدیدی از ویروس کرونا وارد کشور ویتنام شده است این کمپانی مجبور است بالاجبار  برخی تصمیماتی برای کارخانه های تحت پوشش خود بگیرد. این تصمیمات باعث کاهش تولید کارخانه لوازم خانگی سامسونگ در ویتنام شده است.

گزارش شده است که میزان عملکرد سامسونگ در تولید لوازم خانگی خود در شهر هوشی مین به دلیل موج جدید COVID-19 به زیر 40 درصد کاهش یافته است. این کارخانه مسئول ارائه تلویزیون و مانیتور و همچنین لوازم خانگی از جمله یخچال، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است. در کارخانه لوازم خانگی سامسونگ در این کشور حدود 7000 نفر مشغول به کار هستند.

تولید کارخانه لوازم خانگی سامسونگ در ویتنام

البته لازم به ذکر است که سامسونگ تنها شرکتی نیست که به دلیل ویروس کرونا با مشکل تولید مواجه شده است. شیوع سریع کووید -19 شرکت های دیگر در استان لانگ آن و شهر هوشی مین را وادار به کاهش سرعت تولید و حتی تعلیق فعالیت ها کرده است. کارخانه تولید لوازم خانگی سامسونگ باز است اما میزان کارکرد آن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است زیرا تنها با بخشی از ظرفیت کارکنان این تولیدی مشغول به کار هستند.

در همین حال، موج اخیر  ویروس کرونا 70 شرکت از 254 شرکت  فعال در شهر هوشی مین را مجبور به تعلیق فعالیت های تجاری خود کرده است. رسانه های کره ای با استناد به این گزارش فاش کردند که 36 سایت تجاری واقع در استان لانگ آن طی یک هفته گذشته فعالیت خود را متوقف کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟