تلویزیون سری Q هیتاچی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون سری Q هیتاچی به بازار اروپا عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون سری Q هیتاچی دارای رزولوشن 4K ،  امکانات Android TV و امکانات کاربردی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون سری Q هیتاچی دارای رزولوشن 4K ،  امکانات Android TV و امکانات کاربردی دیگر تابستان امسال وارد بازار اروپا می شوند.

تلویزیون سری Q هیتاچی جدیدترین موج تلویزیون های اندرویدی هستند که امسال به اروپا آمده اند. این تلویزیون ها از طریق همکاری با گوگل می تواند به برنامه های پخش کننده مانند آمازون و Netflix و ویژگی های انحصاری گوگل مانند Chromecast دسترسی داشته باشند.

جیم بسویک؛ مدیر بخش تلویزیون هیتاچی در اروپا می گوید: اهمیت به بخش صفحه نمایش یک گام مهم در جهت ارائه کیفیت استثنایی برای تصاویر تلویزیون است. با Quantum Dot Color در سری Q می توان تصویری بهتر را ارائه داد، طیف رنگ بیشتری را دید و برای تمام محتوای 4K HDR که در حال حاضر تولید می شود وضوح بیشتری داشت. این ویژگی ها به همراه دیگر فناوری های تصویری و صوتی  در جهت ایجاد یک تجربه تماشایی عمیق تر در هر خانه ای و همچنین استفاده آسان تر از تلویزیون ارائه شده است.

تلویزیون سری Q هیتاچی

تلویزیون های ال سی دی 43 ، 50 ، 55 و 65 اینچی دارای نور پس زمینه LED و فیلتر نقطه کوانتومی برای پوشش 90 درصدی DCI-P3 هستند. این شرکت اعلام کرده است که تلویزیون های ما همچنین از HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کنند.

سری جدید تلویزیون های هیتاچی  در بخش تلویزیون های میان رده با تلویزیون های LCD ال جی، سامسونگ، شارپ، سونی، تی سی ال و شیائومی رقابت خواهند کرد.

ال جی و سامسونگ پلتفرم های تلویزیونی اختصاصی را دارند اما بسیاری دیگر از تولیدکنندگان تلویزیون در اروپا تصمیم گرفته اند با گوگل همکاری کنند تا در سال های اخیر شاهد افزایش پیشرفت و استفاده بیشتر ازAndroid TV باشند. هیتاچی هنوز نسخه Android TV یا برنامه های مورد استفاده  Google TV را مشخص نکرد.

تلویزیون های سری Q  هیتاچی در اکثر مناطق اروپا از جمله فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان در دسترس خواهند بود. جزئیات قیمت این مجموعه اعلام نشده است اما هیتاچی گفت که مدل های این مجموعه وقتی در اواخر تابستان به بازار برسند در دسته تلویزیون های میان رده مقرون به صرفه خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟