پنکه ایستاده شیائومی در بازار هند
اخبار لوازم خانگی

احتمال عرضه پنکه ایستاده شیائومی در بازار هند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علاوه بر گوشی های هوشمند، شیائومی به تولید لوازم خانگی هوشمند و محصولات ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علاوه بر گوشی های هوشمند، شیائومی به تولید لوازم خانگی هوشمند و محصولات اکوسیستمی نیز معروف است. همه محصولات این کمپانی در سراسر چین به فروش می رسد البته شیائومی جایگاه ویژه ای نیز در بازار جهانی دارد. یکی از این محصولات پنکه ایستاده Mi 2 بوده که تنها در بازار چین عرضه شده است اما حالا احتمال عرضه پنکه ایستاده شیائومی در بازار هند وجود دارد.

پنکه ایستاده شیائومی در بازار هند

انجمن Mi شیائومی در هند از سال گذشته تا کنون متوقف شده به همین خاطر این کمپانی از طریق یک کانال تلگرامی رسمی اخبار و بروزرسانی ها را به طرفداران خود اعلام می کند. در همین راستا اخیرا در این کانال تلگرامی نظر سنجی برای کاربران اجرا شده تا نظر خود را درباره پنکه ایستاده شیائومی اعلام نمایند. از آنجایی که این شرکت مشخصات و  تصاویری از این محصول منتشر نموده تمامی احتمالات بر عرضه پنکه ایستاده شیائومی در هند است.

پنکه ایستاده شیائومی در بازار هند

بسیاری بر این باورند که این پنکه ایستاده شیائومی با استقبال زیادی رو به رو خواهد شد زیرا طرفداران شیائومی قادر به خرید نسخه اول این پنکه نبودند به همین خاطر قطعا نسخه دوم خریداران زیادی در هند خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بررسی علت کار نکردن پنکه و راه حل هایی برای رفع آن + ویدیو

درحالی که برخی بر این باورند که با انتشار این نظر سنجی شیائومی قصد ارائه این پنکه به بازار هند را دارد، عده ای نیز با این عقیده کاملا مخالفند. بر اساس نظر کارشناسان ما اگر شیائومی قصد عرضه این محصول را نداشت هرگز این نظر سنجی را برگزار نمی کرد و یا حداقل نام اصلی آن را به کار نمی برد.

پنکه ایستاده شیائومی در بازار هند

اکثر رسانه ها انتظار دارند تا این پنکه ایستاده در اولین مراسم معرفی محصولات شیائومی در هند عرضه شود. آن طور که مشخص است اولین مراسم شیائومی در ماه سپتامبر به نام هوشمند زندگی کردن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟