لوازم خانگی تولیدی
اخبار لوازم خانگی

تولید لوازم خانگی در سال 99 نسبت به سال گذشته رشد 78 درصدی داشته است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: تولید لوازم خانگی در سال 99 نسبت به سال ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: تولید لوازم خانگی در سال 99 نسبت به سال ۹۸، ۷۸ درصد رشد داشته است.

غزنوی، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با اشاره به رشد تولید لوازم خانگی در سال 99 گفت: در سال ۹۷ به واسطه تحریم‎های ظالمانه آمریکا برند‌های خارجی که بیش از ۷۰ درصد بازار کشور را در اختیار داشتند به یکباره بازار ایران را ترک کردند و بازار ملتهب و با کمبود کالا مواجه شد.

وی افزود: طی چند ماه تولیدکنندگان لوازم خانگی با ورود به این عرصه و افزایش تولید کمّی و کیفی توانستند کمبود برند‌های خارجی در بازار را پُر کنند.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی بیان کرد: با توجه به تحریم‌ها، تولید لوازم خانگی در کشور در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، ۷۸ درصد رشد داشت.

غزنوی ادامه داد: مافیای واردکنندگان لوازم خانگی در ایران به هر قیمتی می‌خواهند دستاورد‌های تولید لوازم خانگی در کشور را از بین ببرند.

افزایش ۳۰ درصدی تولید لوازم خانگی در سال جدید

کیوان گردان، مدیرکل صنایع لوازم خانگی وزارت صمت گفت: در تأمین لوازم خانگی تولید داخلی هیچ مشکلی نداریم و در ۳ ماه اول سال در تولید لوازم خانگی ۳۰ درصد رشد داشتیم.

وی افزود: در صنعت لوازم خانگی به طور میانگین حدود ۷۰ درصد اقلام بومی‌سازی شده است.

مدیرکل صنایع لوازم خانگی وزارت صمت گفت: برای نخستین بار در کشور با بیش از صد عضو جدید، انجمن قطعه‌سازان لوازم خانگی را راه‌اندازی کردیم./شبکه خبر

نظر شما چیست؟