مولتی کوکر جدید تفال
اخبار لوازم خانگی

مولتی کوکر جدید تفال به بازار استرلیا راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مولتی کوکر جدید تفال با دستور پخت بیش از 250 نوع غذا و ارائه قابلیت های ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مولتی کوکر جدید تفال با دستور پخت بیش از 250 نوع غذا و ارائه قابلیت های هوشمند پخت غذا را در خانه آسان کرده است.

برخلاف مولتی کوکر های موجود در بازار، مولتی کوکر Cook4me Touch تفال انقلابی در پخت و پز غذای خانگی به وجود آوردی است زیرا امکان کسب تجارب جدیدی را برای کاربران فراهم می سازد. مدل جدید مولتی کوکر دارای صفحه نمایش لمسی رنگی بزرگ و قابلیت اتصال به Wi-Fi است همچنین با حالت پخت و پز سریع که پخت فوق العاده بالا را در فشار 100KPA ارائه می دهد می تواند تا بیش از 100 نوع غذا را در کمتر از 10 دقیقه طبخ کند.

مولتی کوکر جدید تفال

زمانی که قصد دارید برای دو، چهار یا شش نفر غذا بپزید می توانید از 250 دستور پخت موجود در دستگاه استفاده نمایید در غیر این صورت با دانلود دستور پخت غذا های دیگر از طریق نرم افزار رایگان موبایل که مربوط به کمپانی تفال است، می توان غذا های دیگر را نیز امتحان کرد. شما می توانید به وسیله این محصول تفال دستور پخت غذا های دلخواه خود را به لیست دستور غذایی پیش فرض آن اضافه نمایید و یا طبق رژیم غذایی خود آن ها را تغییر دهید.

از قابلیت های کاربردی مولتی کوکر تفال این است که می توانید آشپزی را مستقیماً از راه دور و یا تلفن هوشمند خود کنترل کنید. از آنجایی که صفحه لمسی تنها برای زمانی که شما در آشپزخانه هستید طراحی شده است اگر دستتان هنگام تهیه غذا چرب و یا کثیف شده باشد این صفحه لمسی بدون هیچ تاخیری به دستورات اعمال شده شما پاسخ خواهد داد. به کمک این ویژگی فرایند پخت غذا طولانی نخواهد شد.

مولتی کوکر جدید تفال

با تصاویر و نکات ویدئویی که اکنون در قسمت راهنمای پخت غذا گنجانده شده است حتی می توانید تکنیک های جدید آشپزی را بیاموزید. با استفاده از Tefal Cook4me touch می توانید از پخت یک غذای خانگی سریع تر از آنچه که برای سفارش غذای آماده لازم است، لذت ببرید.

قیمت این محصول 699 دلار و 95 سنت بوده که می توانید آن را از طریق وب سایت تفال در کشور استرلیا خریداری نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟