کولرگازی کنوود به صورت رسمی رونمایی شد/ آغاز همکاری پاکشوما و کنوود
اخبار لوازم خانگی

آغاز همکاری پاکشوما و کنوود / کولرگازی های کنوود به صورت رسمی به بازار ایران معرفی شدند – ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی پاکشوما صبح امروز طی مراسمی با حضور اصحاب ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی پاکشوما صبح امروز طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه از آغاز همکاری گروه صنعتی پاکشوما و کنوود خبر داد.

 

همکاری پاکشوما و کنوود علیرغم مشکلات موجود در بازار ایران و شدت گرفتن تحریم ها علیه کشورمان کلید خورد که در فاز اول این همکاری مشترک از کولرگازی های کنوود رونمایی شد و این محصول به زودی راهی بازار لوازم خانگی کشور خواهد شد.

آغاز همکاری پاکشوما و کنوود

آغاز همکاری پاکشوما و کنوود

سرپرست واحد بازاریابی گروه صنعتی پاکشوما در این مراسم با اشاره به آغاز همکاری این دو شرکت گفت : حدود نیم قرن از فعالیت پاکشوما در بازار ایران می گذرد و طی چند سال گذشته به رشد ۴۶ درصدی در سهم بازار رسیده ایم.

رضا منجزی ادامه داد: پاکشوما در حال حاضر عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران را یدک می کشد و اولویت ما تولید محصولات با کیفیت است.

رضا منجزی پاکشوما

وی گفت: پاکشوما از همکاری مشترک با برندهای معتبر و بین المللی استقبال می کند و از همین رو طی همین مراسم آغاز همکاری رسمی پاکشوما و کنوود را اعلام می کنیم.

منجزی ادامه داد : کنوود یک برند با کیفیت بوده و در بازارهای جهانی شناخته شده است.

وی گفت : در فاز اول این همکاری مشترک به تولید کولرگازی خواهیم پرداخت و در فازهای بعدی به سراغ محصولاتی نظیر جاروبرقی های کنوود خواهیم رفت. البته تا پایان سال همکاری در بخش های ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی نیز آغاز خواهد شد.

سرپرست واحد بازاریابی گروه صنعتی پاکشوما افزود : ظرفیت تولید محصولات کولرگازی پاکشوما با همکاری برندهای مختلف حدود ۳۰۰ هزار عدد در سال است. هدف ما این است که طی ۵ سال آینده حداقل ۱ میلیون خانه ایرانی، از محصول کولرگازی ما بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید:

رشد سهم بازار لوازم خانگی پاکشوما از نگاه نشریه وال استریت ژورنال

مدیر مارکتینگ کولرگازی گروه صنعتی پاکشوما در ادامه این مراسم با اشاره به مشخصات کولرگازی کنوود گفت : در فاز اول کولرهای سرمایشی و گرمایشی برای مناطق معتدل و گرم معرفی شده اند و از موتور اینورتر بهره مند خواهد بود. البته به زودی محصولات برای مناطق گرمسیر مانند استان خوزستان نیز به بازار کشور معرفی خواهد شد.

 امیرحسین لطیف التجار پاکشوما

امیرحسین لطیف التجار ادامه داد: میزان پرتاب باد این کولر های به صورت چهار جهته و بالغ بر ۱۵ متر است. همچنین وجود golden fin باعث خواهد شد تا در مناطق مختلف زنگ زدگی ایجاد نشود.

وی گفت : در این کولرگازی های از گاز r410a استفاده شده و دوست دار محیط زیست است. همچنین به کمک قابلیت Fresh Air or lonizer یون های منفی تولید می شود که آلودگی هوا و ذرات غبار را از بین برده و هوا را مانند یک دستگاه تصفیه هوا پاکیزه خواهد کرد.

مدیر مارکتینگ کولرگازی گروه صنعتی پاکشوما ادامه داد : جالب است بدانید که این دستگاه به صورت خودکار به تمیز کردن فیلترهای خود خواهد پرداخت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ال کا ایران در خصوص شرایط سیاسی کشور و شرایط تحریم گفت : در خصوص وضعیت تحریم ها و تامین قطعات هیچ مشکلی وجود ندارد. مذاکرات خوبی با کنوود صورت گرفته و نگرانی در خصوص کمبود قطعات در شرایط تحریم وجود نخواهد داشت.

گروه صنعتی پاکشوما یکی از تولیدکنندگان بزرگ بازار لوازم خانگی ایران تلقی می شود که با وجود دشواری و سختی های سال های اخیر توانسته تا موفقیت های بزرگی در حوزه تولید محصولاتی نظیر ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر کسب کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟