تلویزیون سری 4C شیائومی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون سری 4C شیائومی به بازار هند عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخبار حاکی بر این است که شیائومی یک مدل تلویزیون 32 اینچی جدید را در بازار ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخبار حاکی بر این است که شیائومی یک مدل تلویزیون 32 اینچی جدید را در بازار هند عرضه نموده است. نام این صفحه نمایش 32 اینچی تلویزیون سری 4C شیائومی بوده که قابلیت های آن همانند تلویزیون 32 اینچی Mi 4A Pro و تلویزیون Mi 4C Pro است. حتما این سوال برایتان پیش آمده که فرق تلویزیون 4C با باقی تلویزیون های 32 اینچی این دو سری چیست، تفاوت این تلویزیون با صفحه نمایشگر های ذکر شده در ظاهر و طراحی فریم است.

تلویزیون سری 4C شیائومی که به تازگی عرضه شده است دارای یک صفحه ال سی دی 32 اینچی با نور پس زمینه LED و رزولوشن 1366 در 768 پیکسل (HD) ، نرخ تازه سازی 60 هرتز ، زمان پاسخگویی 8 میلی ثانیه و زاویه دید 178 درجه است.

تلویزیون سری 4C شیائومی

این تلویزیون مجهز به یک SoC 64 بیتی Amlogic است که شامل یک CPU چهار هسته ای (4 هسته ARM Cortex-A53 4) و یک GPU MP3 Mali-450 است. این چیپ ست با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همگام سازی شده است.

مانند همه تلویزیون های شیائومی که خارج از چین به فروش می رسند این تلویزیون نیز فناوری Android TV  را اجرا می کند غاما نسخه آن مشخص نیست. این تلویزیون از همه پلتفذم های پخش فیلم و سریال و برنامه های متنوع موجود در هند پشتیبانی می کند. علاوه بر این، از قابلیت های  Chromecast Built-in ، دستیار صوتی گوگل ، Vivid Picture Engine (تنظیم اختصاصی رنگ شیائومی) و Mi Quick Wave که تلویزیون را در عرض 5 ثانیه روشن می کند بهره مند شده است.

تلویزیون 4C شیائومی با قیمت اولیه 15999 روپییه در هند در حال فروش است و می توان آن را از Mi.com یا Flipkart خریداری کرد. هیچ اطلاعات رسمی در مورد حضور این تلویزیون در فروشگاه های حضوری وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟