عرضه ساندبار جدید سونی
اخبار لوازم خانگی

عرضه ساندبار جدید سونی با قابلیت پخش 360 درجه صدا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رسانه ها از عرضه ساندبار جدید سونی با قابلیت پخش 360 درجه صدا و فناوری Dolby Atmos ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رسانه ها از عرضه ساندبار جدید سونی با قابلیت پخش 360 درجه صدا و فناوری Dolby Atmos خبر داده اند. ساندبار HT-A7000 سونی قادر است با یک ساب ووفر و اسپیکر جانبی دیگر همگام شود تا کاربران بتوانند در نقاط مختلف خانه صدا را دریافت نمایند.

چهار سال پس از معرفی ساندبار  HT-ST5000 ، سونی از پرچم دار ساندبار جدید خود رونمایی کرد که به شما امکان لذت بردن از صدا هنگام تماشای فیلم ها، بازی ها و موسیقی را فراهم می سازد. سونی درباره این ساندبار گفته است “در واقع گرایی مطلق خود را احاطه کنید”.

عرضه ساندبار جدید سونی

پس از خبر عرضه ساندبار جدید سونی مشخصات و قابلیت های آن نیز منتشر شد که بر اساس آن، HT-A7000 دارای 7.1.2 کانال، دو بلندگوی فعال در قسمت بالایی، دو تویتر پرتو و پنج بلندگوی جلو برای پخش صدا محیط گسترده تر و یک ساب ووفر دوگانه داخلی برای باس عمیق است. این ساندبار می تواند صدای بسیار فراگیر مجازی را از اطراف شما ایجاد می کند تا بتوانید از فناوری Dolby Atmos و DTS: X به طور کامل لذت ببرید.

همانطور که گفته شد ساندبار HT-A7000 سونی از فرمت های صوتی مبنی بر شئ مانند Dolby Atmos و DTS: X پشتیبانی می کند و دارای دو بلندگوی بلند است تا صدا را از سقف و بالای سر منعکس کند و همچنین دو توییتر پرتو که از دیوارهای جانبی دستگاه صدا را منشر می کند تا زمینه صوتی را گسترش یابد.

عرضه ساندبار جدید سونی

سونی گفته است: ساندبار HT-A7000 شامل میکروفون های داخلی است که تمام کار ها را برای شما انجام می دهد یعنی صدا را به طور کامل و فراگیر در تمامی نقاط اتاق شما پخش می کند در واقع با این قابلیت نیازی به قرار دادن دقیق بلندگوها نیست. بهینه سازی میدان صدا به طور هوشمند یعنی دستگاه به صورت خودکار ارتفاع و عرض اتاق را اندازه گیری می کند و همچنین موقعیت ساب ووفر و بلندگو های جانبی و صدا را مطابق با چیدمان اتاق شما بهینه می سازد.

عرضه ساندبار جدید سونی

 ساندبار HT-A7000 از فناوری ‘360 Reality Audio’ برخوردار بوده که این فناوری فرمت صوتی فضایی سونی به صورت 360 درجه ای است. این دستگاه به صورت پیش فرض توسط Amazon Music HD ، Deezer ، nugs.net و Tidal پشتیبانی می شود. علاوه بر این، از Apple AirPlay 2، بلوتوث ، Chromecast ، Spotify Connect ، آمازون الکسا و دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کنند.

این دستگاه صوتی سونی در اواخر سپتامبر با قیمت های پیشنهادی  (1300 یورو ، 1300 دلار ، 1200 پوند) در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟