اخبار لوازم خانگی

قیمت انواع یخچال و فریزر امرسان در بازار + جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امرسان یکی از برندهای قدیمی حوزه لوازم خانگی تلقی می شود که کار خود را با ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امرسان یکی از برندهای قدیمی حوزه لوازم خانگی تلقی می شود که کار خود را با یخچال فریزر آغاز کرد و با توجه به تجربه و تنوع بالا همواره مورد توجه مشتریان بوده است. به همین منظور در این بخش قصد داریم تا ضمن گرداوری قیمت انواع یخچال و فریزر امرسان مشتریان در هنگام خرید راهنمایی کنیم.

تنوع بالا در میان محصولات امرسان بسیار بالا بوده و به همین دلیل دست مشتری برای انتخاب باز است. اگر بودجه بیشتری در اختیار دارید و یا فضای بیشتری را می توانید برای یخچال فریزر خود در آشپزخانه اختصاص دهید بهتر است به سراغ مدل های دو قلو و ساید بای ساید بروید. مدل های کمبی یا بالا و پایین برای خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط مناسب هستند و فضای کمتری را اشغال می کنند.

در این جدول تنها به معرفی تعدادی از محصولات این برند ایرانی بسنده شده و برای اطلاعات بیشتر می توانید به سراغ فروشگاه های این شرکت در سراسر کشور بروید یا با مراجعه به سایت امرسان مدل مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. این تولید کننده لوازم خانگی تنها در بخش یخچال فریزر فعالیت نمی کند و محصولات دیگری نظیر لباسشویی، جارو برقی و …. روانه بازار می کند.

پیش از خرید مدل های معرفی شده در این بخش می توانید با جستجوی نام هر کدام اطلاعات بیشتری از مشخصات آن هار را دریافت کنید و سپس با پس و جو از سایر کاربران مطمئن تر شوید. در صورت استفاده از هر کدام مدل های ذیل می توانید نظرات خود را ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

قیمت انواع یخچال فریزر امرسان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟