توقف فروش رطوبت ساز دلونگی
اخبار لوازم خانگی

فراخوان توقف فروش رطوبت ساز دلونگی در چندین کشور مختلف

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فراخوانی برای توقف فروش رطوبت ساز دلونگی در چند کشور مختلف داده شده است که ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فراخوانی برای توقف فروش رطوبت ساز دلونگی در چند کشور مختلف داده شده است که این کشور ها شامل آمریکا، کانادا و مکزیک هستند. بیش از 2.4 میلیون دستگاه رطوبت ساز خانگی از برند های دلونگی، ویرپول، هایر و هانی ول تحت تاثیر این فراخوان قرار گرفته اند و قرار است در کشور های ذکر شده فروش آن ها متوقف شود.

فروش دستگاه های رطوبت ساز New Widetech تحت تاثیر یک فراخوان قرار گرفت و متوقف شد. کاربران این دستگاه های رطوبت ساز شاهد این بودند که دستگاه بیش از حد گرم شدند و آتش گرفتند. در نتیجه استفاده از آنها با خطر آتش سوزی و سوزاندن همراه بوده است. این شرکت از 107 حادثه آگاه بوده که حدود 17 میلیون دلار خسارت مالی به همراه داشته اما تا به امروزهیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است.

توقف فروش رطوبت ساز دلونگی

علاوه بر فروش، مصرف کنندگان باید بلافاصله استفاده از دستگاه های رطوبت ساز این کمپانی را متوقف نمایند و برای بازپرداخت پول خود با New Widetech تماس بگیرند.

دستگاه های رطوبت ساز ذکر شده از فوریه 2009 تا ماه اوت سال 2017 در بیشتر فروشگاه های بزرگ و کوچک آمریکا به فروش می رسید. در همین راستا، دلونگی در اظهاراتی تأیید کرد که این فراخوان هیچ کدام از دستگاه های رطوبت ساز موجود در استرلیا و نیوزلند را تحت تاثیر قرار نداده  و فروش هیچ کدام از دستگاه های رطوبت سازی که در این بازارها فروخته می شود متوقف نخواهد شد. توقف فروش رطوبت ساز دلونگی تنها در کشور های آمریکا، کانادا و مکزیک خواهد بود.

توقف فروش رطوبت ساز دلونگی

لازم به ذکر است که هیچ کدام ار مدل های دستگاه های رطوبت ساز ویرپول، هایر و هانی ول در استرلیا و نیوز لند به فروش نمی رسند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟