اخبار لوازم خانگی

ال جی در یک قدمی کسب عنوان بزرگترین فروشنده لوازم خانگی جهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش بینی می شود که شرکت ال جی الکترونیک در سال جاری به بزرگترین فروشنده ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش بینی می شود که شرکت ال جی الکترونیک در سال جاری به بزرگترین فروشنده لوازم خانگی جهان تبدیل شود.

براساس آمارهای فروش این شرکت در نیمه نخست امسال و افزایش تقاضا برای کالاهای پریمیوم نظیر Objet Collection می توان نتیجه گرفت که ال جی الکترونیک از سد شرکت تولید کننده لوازم خانگی ویرپول عبور خواهد کرد و عنوان بزرگترین فروشنده لوازم خانگی جهان را از آن خود می کند.

شرکت ویرپول اطلاعات مربوط به فروش خود را در سه ماهه دوم سال جاری منتشر کرد و تخمین زده شده که درآمد این شرکت از فروش محصولات خود 5.05 میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 15 درصدی را تجربه کرده است. در نهایت می توان گفت که با جمع سه ماهه اول و دوم باید انتظار فروش 10.17 میلیارد دلار در نیمه اول سال جاری را داشت.

شرکت ال جی الکترونیک موفق شده که در سه ماه اول امسال به رقم فروش 5.85 میلیارد دلار (6.71 تریلیون ون) برسد که در واقع از شرکت ویرپول پیشی گرفته است. انتظار می رود که این رقم در سه ماهه دوم برای این برند کره ای به  6.80 تریلیون ون برسد و در مجموع با کسب رقم فروش 2 تریلیون ون بیشتر از رقیب آمریکایی خود در نیمه نخست امسال به عنوان بزرگترین فروشنده لوازم خانگی در جهان انتخاب شود.

ال جی بزرگترین فروشنده لوازم خانگی جهان

تحلیلگران بر این باورند که این اختلاف فروش میان این دو رقیب دیرینه منجر خواهد شد تا این غول کره جنوبی فروش خود را تقویت کند و جایگاه خود را در این بازار جهانی ارتقا دهد اگرچه شرایط امسال در مقایسه با سال های گذشته بسیار متفاوت است.

شرکت ال جی الکترونیک در سال گذشته توانست تا در نیمه اول سال گذشته شرکت ویرپول را شکست دهد اما در حفظ این جایگاه تا پایان سال 2020 موفق عمل نکرد و از کسب این عنوان جا ماند. این تولید کننده لوازم خانگی کره ای در بازارهای جهانی عملکرد خوبی داشته و شاهد رشد دو رقمی فروش در سراسر جهان بوده است.

ال جی الکترونیک این موفقیت خود را مدیون محصولات پریمیوم خود یعنی  LG Objet Collection است و در واقع می توان گفت که نیمی از مشتریان متقاضی مدل های پریمیوم این شرکت هستند. این برند لوازم خانگی قصد دارد که محصولات بیشتری از سری پریمیوم را روانه بازار های آسیا و اروپا کند.

شرکت ال جی الکترونیک به منظور افزایش فعالیت خود در کشورهای دیگر برنامه های زیادی دارد و به منظور افزایش تولیدات خود در آمریکا از تزریق 20.5 میلیون دلار سرمایه به کارخانه ایالت تنسی خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟