شناسایی انبار احتکار لوازم خانگی در شیراز
اخبار لوازم خانگی

کشف یک انبار لوازم خانگی احتکار شده در بیرجند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک انبار لوازم ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بیرجند کشف کردند.

سردار ناصر فرشید ظهر امروز اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود ازاحتکار لوازم خانگی در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران محل انبار لوازم خانگی احتکار شده را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی به همراه مأموران اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت و معدن، انبار شناسایی شده را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: مأموران پس از بازرسی از انبار تعداد زیادی لوازم خانگی احتکار شده کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شد.

به گزارش فارس، فرشید با بیان اینکه مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟