سامسونگ از TCL پنل اولد
اخبار لوازم خانگی

سامسونگ از TCL پنل اولد می خرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال گذشته سامسونگ قسمتی از خط تولید پنل ال سی دی خود را در سوژو به تی سی ال ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال گذشته سامسونگ قسمتی از خط تولید پنل ال سی دی خود را در سوژو به تی سی ال فروخت به این ترتیب در ازای این معامله غول فناوری کره ای سهامی از این شرکت چینی به دست آورد. حالا به نظر می رسد این دو شرکت همکاری گسترده تری را با یکدیگر آغاز نمودند زیرا قرار است سامسونگ از TCL پنل اولد بخرد .

بر اساس گزارشات، اکنون تی سی ال پنل های OLED مخصوص گوشی های هوشمند را به سامسونگ الکترونیک عرضه می کند. در واقع خبر اینکه سامسونگ از TCL پنل اولد می خرد بسیار تعجب بر انگیز است زیرا سامسونگ تا کنون برای تهیه صفحه نمایشگر های گوشی های هوشمند و تلویزیون های خود از شرکت های زیر مجموعه کمک می گرفت اما حالا با یک کمپانی خارجی برای تهیه پنل در تعامل است.

سامسونگ از TCL پنل اولد

این اولین باری نیست که تی سی ال تامین کننده برخی از قطعات مورد نیاز محصولات سامسونگ است اما این اولین باریس که سامسونگ از تی سی ال پنل اولد خریداری می کند. همچنین طبق بر خی از الزامات، این کمپانی چینی بیش از 15 درصد از پنل LCD سامسونگ برای تلویزیون های هوشمند را تأمین می کند و غول کره جنوبی دومین مشتری بزرگ آن به شمار می آید.

هفته گذشته تی سی ال تکنولوژی با اعلام نتایج مالی خود در نیمه اول امسال، از درآمد عملیاتی خود به ارزش 74.299 میلیارد یوان خبر دارد که نشان دهنده افزایش 153.29 درصدی نسبت به سال گذشته است. این شرکت اضافه کرد که کل محموله تولیدی پنل های OLED آن ها در نیمه اول امسال بیش از سال گذشته بوده در نتیجه سهم بازار آن نیز افزایش یافته و مقام چهارم را در سطح جهانی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟