قیمت ظروف یک بار مصرف در محرم 1400
اخبار لوازم خانگی

قیمت ظروف یک بار مصرف در محرم 1400 + جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همزمانی‌ ماه محرم امسال با خیز پنجم کرونا و افزایش شمار قربانیان کرونا ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همزمانی‌ ماه محرم امسال با خیز پنجم کرونا و افزایش شمار قربانیان کرونا منجر شده تا بسیاری از هیئت‌ های عزاداری تغییراتی در مراسم خود  اعمال کنند  و در نتیجه کاهش تقاضا برای خرید این ظروف طبیعی است اما برخی از افراد با احتیاط کامل و رعایت تمامی پروتکل ها در تدارک خرید ظروف یک بار مصرف برای ادای نذر خود هستند و به همین دلیل در این بخش لیست قیمت ظروف یک بار مصرف در محرم 1400 گرد آوری شده است.

استفاده از ظروف یک بار مصرف در ایام سوگواری محرم بیشتر می شود اگرچه با ظهور بیماری کرونا بازار این وسایل هم کساد شده و تقاضا برای خرید آن کاهش پیدا کرده است. اگر قصد خرید این ظروف را دارید می توانید از نوع تجدیدپذیر تهیه کنید.

با توجه به تعطیلی فروشگاه های کشور و اعمال محدودیت های مربوط به کرونا می توانید ظروف مورد نظر خود را از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید. قیمت این ظروف متفاوت بوده و تنوع آن ها در بازار زیاد است. برخی از نسخه های موجود ویژه مجالس و مراسم مذهبی است که معمولا از قیمت بیشتری برخوردار هستند. در جدول قیمت ظروف یک بار مصرف در محرم 1400 ظروفی مانند لیوان، قاشق و چنگال و …  به همراه نرخ و تعداد لیست شده است.

قیمت ظروف یک بار مصرف در محرم 1400

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟