بازار لوازم خانگی ایران
اخبار لوازم خانگی

تشکیل کانون دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی/دولت سیزدهم باید تمام تلاش خود را برای رشد اقتصادی به کار گیرد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی گفت: دولت سیزدهم باید تمام تلاش خود را برای رشد ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی گفت: دولت سیزدهم باید تمام تلاش خود را برای رشد اقتصادی به کار گیرد و به الزامات رشد توجه کند.

علیرضا دانیالی امروز در جلسه مجمع انجمن صنایع لوازم خانگی ایران اظهار داشت: برای تولید هر کالایی نیاز به هماهنگی و ایجاد ارتباط مؤثر بین سه رکن اصلی یعنی صنعت، دانش و بازار است. صنعت یعنی سرمایه، ماشین آلات و مواد و دانش فنی تولید است که در این بخش نیاز به استفاده از بخش دانش و دانشگاه در مفهوم کلی آن است. ما کانون دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی را با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری تشکیل دادیم که قدم خوبی برای ایجاد هماهنگی و جهت دادن کارها به سمت مدیریت دانش محور و صنعت و بازار محور است.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران افزود: امیدواریم کانون با حمایت دولت و مسئولین صنعت و دانشگاه بتواند به اهداف خود یعنی رشد و توسعه هماهنگ صنعت و با دانش محوری در همه مراحل تولید، فنی و مهندسی و بازاریابی و فروش و در نتیجه تأمین نیاز مردم و صادرات به بازارهای منطقه و جهانی برسد.

دانیالی ادامه داد: متأسفانه دچار یک رکود ۱۰ ساله هستیم و رشد اقتصادی صفر بوده و قدرت خرید به زیر ۳۴ درصد رسیده است. این زنگ خطری است که دولت باید به آن پاسخ دهد. دولت سیزدهم باید تمام تلاش خود را برای رشد اقتصادی به کار گیرد و به الزامات رشد توجه کند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به وضعیت تشکل‌ها در ایران، گفت: متأسفانه بسیاری از دولت‌ها به سوی تشکل سازی موازی حرکت می‌کنند تا از این طریق اقدامات خود را توجیه کنند که این رویه باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟