آسانسور هوشمند ال جی
اخبار لوازم خانگی

آسانسور هوشمند توسط ال جی ساخته خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در روز جمعه ال جی از همکاری خود با شرکت هیوندای الویتور یا آسانسور هیوندای ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در روز جمعه ال جی از همکاری خود با شرکت هیوندای الویتور یا آسانسور هیوندای خبر داد. اگر چه در بسیاری از کشور ها واکسیناسیون انجام شده است و همگی در تلاش بودند تا مردم به زندگی عادی خود برگردند اما جهش جدید ویروس کرونا باعث شد تا تعدادی از مناطق همچنان قرنطینه بماند به همین منظور ال جی تصمیم گرفت تا با شرکت آسانسور هیوندای در جهت توسعه خانه و ساختمان هوشمند اقداماتی انجام دهند. این اقدامات شامل ساخت آسانسور هوشمند ال جی برای انتقال وسایل و یا هر چیز دیگر بوده تا مانعی برای شیوع بیشتر ویروس کرونا باشد.

آسانسور هوشمند ال جی

ال جی با بزرگترین تولید کننده آسانسور در کشور کره جنوبی همکاری می کند تا خدمات و تدارکات ربات ها را توسعه دهد به گونه ای که برای  آپارتمان ها، ساختمان های اداری و بیمارستان های مجهز به آسانسور، ربات هایی در نظر گرفته می شود که می توانند بسته ها و غذا را  تحویل بگیرند، انتقال دهند و به دست فرد مورد نظر برسانند.

بر اساس این توافق، آسانسور های هوشمند ال جی و هیوندای الویتور با علامت OLED ال جی ساخته خواهد شد. به گزارش خبرگزاری یونهاپ، این مشارکت در حالی صورت گرفته که ال جی تصمیم داشت خدمات مربوط به خانه هوشمند و استفاده ربات های خود را گسترش دهد.

آسانسور هوشمند ال جی

ماه گذشته، ال جی از یک ربات برای تحویل مرسولات رونمایی کرد که می تواند هم در محیط داخلی و هم در فضای باز خدمت رسانی کند. این شرکت همچنین اعلام کرده که با شرکت دولتی کره جنوبی (KEPCO) برای توسعه و حل مشکلات مربوط به انرژی خانگی که می تواند به کاربران در کاهش هزینه های برق کمک کند، همکاری خواهد کرد.

آسانسور هوشمند ال جی

همانطور که می دانید، ال جی پس از تصمیم خود برای خروج از تجارت موبایل، خطوط تولید تلفن های هوشمند خود را در خارج از کشور کره جنوبی به امکانات تولید لوازم خانگی تبدیل کرد. به همین خاطر برخی بر این باورند که ال جی از این کارخانه ها برای تولید و توسعه محصولات خانه هوشمند و ربات های خود استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟