پروژکتور لیزری 120 اینچی هایسنس
اخبار لوازم خانگی

پروژکتور لیزری 120 اینچی هایسنس به بازار استرالیا راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایسنس یک شرکت چینی بوده که در زمینه صنعت الکترونیک و لوازم خانگی فعالیت می ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایسنس یک شرکت چینی بوده که در زمینه صنعت الکترونیک و لوازم خانگی فعالیت می کند. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده درباره این شرکت چینی، پروژکتور لیزری 120 اینچی هایسنس به نام 120L5FSET در حال حاضر در فروشگاه های لوازم خانگی استرالیا به فروش می رسند.

این پروژکتور 7999 دلار استرالیا قیمت دارد و قادر است صفحه نمایشی به اندازه 120 اینچ ارائه دهد همچنین از رزلوشن 4K ، HDR  و بیش از 8 میلیون مگا پیکسل برخوردار شده است.

پروژکتور لیزری 120 اینچی هایسنس

از دیگر قابلیت های این دستگاه تکنولوژی اختصاصی X-Fusion  بوده که این فناوری اختصاصی هایسنس می تواند منابع نوری دقیق را در 2700 لومن روشنایی ارائه دهد، بیش از 85 درصد از یکنواختی روشنایی را کم کند تا توانایی تحمل بیش از 25000 ساعت استفاده از تلویزیون فراهم شود.

صفحه نمایش پروژکتور لیزری 120 اینچی هایسنس می تواند با نور محیط تنظیم شود، در واقع از فناوری ALR بهره مند شده البته با افزایش درخشش نور صفحه کیفیت تصاویر کاهش پیدا نخواهد کرد.

پروژکتور لیزری 120 اینچی هایسنس

کنسول پروژکتور هایسنس این قابلیت را دارد تا از فاصله 35 سانتی متری نیز تصاویر را بر روی دیوار به نمایش بگذارد.

علاوه بر این موارد ذکر شده، پروژکتور لیزری هایسنس دارای فناوری Dolby Atmos برای تقویت صدا و تنظیمات داخلی دستگاه برای استفاده از پروژکتور در فضای آزاد است. شرکت هایسنس برای این نوع پروژکتور جهت دسترسی و استفاده آسان تر از سیستم VIDAA  استفاده نموده است. این سیستم یک هوش مصنوعی و کنترل صوتی و بصری بوده که برای دسترسی به امکانات محصولات مورد نظر طراحی شده است.

پروژکتور لیزری 120 اینچی هایسنس

کوین کینگ، مدیر ارتباطات ملی هایسنس در استرالیا اظهار کرد: پروژکتور لیزری هایسنس این امکان را برای شهروندان استرالیایی فراهم می سازد تا یک تجربه جدید از سینمای خانگی داشته باشند به طوری که قبلا همانند آن ندیده اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟