تاخیر در عرضه تلویزیون 42 اینچی اولد
اخبار لوازم خانگی

تاخیر در عرضه تلویزیون 42 اینچی اولد ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی از تاخیر در عرضه تلویزیون 42 اینچی اولد خود خبر داد. این تلویزیون به ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی از تاخیر در عرضه تلویزیون 42 اینچی اولد خود خبر داد. این تلویزیون به عنوان یکی از محصولات مجموعه 2022 ال جی و کوچک ترین تلویزیون اولد معرفی شده که قرار است در نمایشگاه CES 2022 برای اولین بار به نمایش گذاشته شود.

ال جی Display در ماه ژانویه اعلام کرد که امسال تولید تلویزیون 42 اینچی اولد خود را آغاز خواهد کرد، در ادامه نیز ال جی الکترونیکس تصمیم گرفت تا این محصول را در نیمه دوم سال جاری عرضه نماید. اما با گذشت زمان و نزدیک شدن به 6 ماه دوم سال 2021 شاهد تاخیر در عرضه تلویزیون 42 اینچی اولد ال جی شدیم. این تاخیر باعث شد تا ال جی الکترونیکس اخبار جدید درباره زمان عرضه این محصول منتشر کند. طی این خبر ال جی اعلام کرد که تلویزیون 42 اینچی ال جی با پنل اولد در سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد.

تاخیر در عرضه تلویزیون 42 اینچی اولد

کارشناسان ال جی بر این باورند که ارائه این محصول در سال آینده تاثیر بیشتری در بازار خواهد داشت اگر چه طبق گفته ال جی، در اواخر سال 2021 این تلویزیون آماده عرضه خواهد بود.

همانطور که گفته شده ال جی قصد دارد با کوچک ترین تلویزیون اولد خود را در نمایشگاه CES 2022 حضور پیدا کند و در جایگاه صفحه نمایشگر گیمینگ قرار بگیرد. زیرا این محصول از پورت HDMI 2.1 برخوردار بوده که امکان اتصال کنسول های بازی همانند PS5  و ایکس باکس سری X را فراهم کرده و کیفیت بالایی از تصاویر را به وسیله این درگاه هنگام بازی ارائه خواهد داد.

بعد از معرفی اولیه تلویزیون 55، 65 و 77 اینچی اولد، در سال 2019  ال جی از اولین تلویزیون 88 اینچی 8K اولد خود پردهخ برداری کرد. در ادامه برای اولین بار در سال 2020 تلویزیون اولد 48 اینچی ال جی با رزولوشن 4K به بازار عرضه شد و همچنین این کمپانی امسال نخستین تلویزوین اولد 83 اینچی با کیفیت 4K را به بازار معرفی نمود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟