ارزان قیمت ترین لوازم خانگی های سال 99 بازار ایران
اخبار لوازم خانگی

پیامد اقتصادی تعطیلی بازار لوازم خانگی چیست؟/تاثیر قرنطینه بر بازار

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکنندگان لوازم خانگی استان اصفهان گفت: اکنون ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکنندگان لوازم خانگی استان اصفهان گفت: اکنون نمی‌توان درباره تاثیر قرنطینه ۵ روزه بر بازار اظهارنظر کرد اما تجربه‌های قبلی نشان داد‌ه معمولا بعد از تعطیلی بازار لوازم خانگی قیمت افزایش می‌یابد.

اکبر محمدی با اشاره به قرنطینه و تعطیلی 5 روزه بازار اظهار داشت: به طور یقین این تعطیلات و قرنطینه‌ها در کنترل همه‌گیری ویروس کرونا موثر خواهد بود و در همین راستا به ما ابلاغ شد که همه مشاغل حتی مشاغل گروه یک نیز تعطیل کنند و ما هم تعطیل کردیم.

وی ادامه داد: با تعطیلی بازار لوازم خانگی و قرنطینه، ازدحام و تجمع در بازار کمتر شده و به همین ترتیب شیوع ویروس کرونا نیز کم می‌شود اما به این شرط که مردم نیز ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و تا حد ممکن در خانه بمانند.

به گزارش تسنیم، وی درباره تاثیرات تعطیلات بر روی بازار و پیامدها و نتایج اقتصادی آن بیان کرد: فعلا نمی‌توان با قطعیت درباره پیامدهای اقتصادی آن صحبت کرد اما تجربیات قبلی نشان داد که تعطیلات بر روی قیمت‌ها و بازار موثر است و از آنجا که جنس داخلی در بازار کم است، مردم رو به اجناس خارجی قاچاق می‌آورند که قیمت آن هم صد درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟