راهنمای خرید تلویزیون های ایکس ویژن تا سقف 15 میلیون تومان
اخبار لوازم خانگی

راهنمای خرید تلویزیون های ایکس ویژن تا سقف 15 میلیون تومان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایکس ویژن یکی از شناخته شده ترین برندهای فعال در بازار تلویزیون تلقی می شود ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایکس ویژن یکی از شناخته شده ترین برندهای فعال در بازار تلویزیون تلقی می شود که حتی پیش از خروج شرکت های خارجی از ایران نیز حضور پرررنگی در این حوزه داشت. این تولید کننده ایرانی کار خود را از سال 1385 با تولید تلویزیون آغاز کرد و به همین دلیل سبد محصولات آن بسیار متنوع بوده و در مطلب راهنمای خرید تلویزیون های ایکس ویژن تا سقف 15 میلیون تومان سعی بر این است تا مشتریان را با مدل های این شرکت آشنا کنیم.

جالب است بدانید که ایکس ویژن علاوه بر تولید تلویزیون محصولاتی دیگری نظیر لباسشویی و یخچال فریزر روانه بازار می کند و اگر تمایل دارید که لوازم خانگی خود را از یک برند تهیه کنید این امکان برای شما به وجود آمده است. ایکس ویژن سابقه طولانی در این بازار دارد و موفق شده تا جایگاه سوم بازار لوازم صوتی و تصویری را از آن خود کند. محصولات این شرکت پیشرفته و از تکنولوژی های آن می توان از  سیستم صوتی هارمن کاردن و یا پنل IPS ال ای دی نام برد. مطالعه مطلب راهنمای خرید تلویزیون های ایکس ویژن تا سقف 15 میلیون تومان به مشتری کمک می کند تا با مشخصات و قیمت انواع مدل های این شرکت آشنا شوید و در هنگام انتخاب و خرید دچار سردرگمی نشود.

تلویزیون های این شرکت در اندازه های مختلف موجود است که قیمت آن ها با توجه به سایز و امکانات ارائه شده تغییر می کند. به عنوان مثال نسخه های 65 اینچی در مقایسه با مدل های میان رده نظیر 50 اینچی باقیمت بیشتری به فروش می رسند. تلویزیون سری 8 ایکس ویژن یکی از نسخه های تازه وارد این شرکت به شمار می رود که از تمامی تکنولوژی های روز دنیا برخوردار است. در صورت استفاده از مدل های معرفی شده می توانید نظرات خودر ا با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

تلویزیون های ایکس ویژن تا سقف 15 میلیون تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟