غذاساز چند کاره شیائومی
اخبار لوازم خانگی

غذاساز چند کاره شیائومی به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، میجیا یکی از برند های زیر مجموعه شیائومی بوده که در زمینه تولید لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، میجیا یکی از برند های زیر مجموعه شیائومی بوده که در زمینه تولید لوازم خانگی ابتکاری بسیار موفق بوده زیرا توانسته شمار زیادی از لوازم خانگی را با استفاده از خلاقیت به صورت هوشمند در بیاورد و یا استفاده از آن را راحت کند. در حال حاضر غذاساز چند کاره شیائومی آخرین محصولی بوده که تحت عنوان برند میجیا به بازار معرفی شده است.

این محصول هم اکنون در Xiaomi Mall در دسترس است و با قیمت 169 یوان معادل 26 دلار به فروش می رسد اما قیمت اصلی این غذاساز چند کاره شیائومی 199 یوان یا 30 دلار است.

غذاساز چند کاره شیائومی

غذاساز چند کاره میجیا دارای 1000 وات قدرت بوده و امکان گرم کردن سریع را دارد تا کاربران بتوانند در کسری از ثانیه غذای مورد نظر خود را گرم نمایند. غول فناوری چینی مدعی است که تنها 6 دقیقه طول می کشد تا 1 لیتر آب تا به نقطه جوش خود برسد. علاوه بر این، غذاساز شیائومی از 6 سطح مختلف دما برخوردار است که می تواند نیازهای مختلف آشپزی کاربران را برآورده کند. همچنین یک حالت کم مصرف برای این دستگاه در نظر گرفته شده که در این حال دستگاه در محدوده توان 300W-800W کار خواهد کرد.

حجم این غذا ساز 1.5 لیتر است و از قابلیت بخارپز، به جوش آوردن مایعات برخوردارند و البته کاربران از طریق برنامه MIJIA به 50 دستور العمل محبوب دسترسی دارند، همچنین از طریق این برنامه می توان دستور العمل اختیاری نیز طراحی نمود. غذا ساز هوشمند شیائومی حرارت را به طور خودکار تا زمان پخت غذا تنظیم می نماید.

فروش اصلی غذا ساز هوشمند چند کاره شیائومی از 15 دسامبر ماه آغاز خواهد شد البته آن طور که مشخص است اخیرا شیائومی تصمیم گرفته لوازم خانگی هوشمند خود را به خارج از کشور ( چین) عرضه ننماید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟