لاندری تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

عرضه تجهیزات لاندری تی سی ال به بازار لوازم خانگی استرالیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال تصمیم گرفته است تا تولید و عرضه لوازم خانگی بزرگ را گسترش دهد در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال تصمیم گرفته است تا تولید و عرضه لوازم خانگی بزرگ را گسترش دهد در همین راستا تجهیزات لاندری تی سی ال به بازار لوازم خانگی استرالیا عرضه می شود. این کمپانی تصمیم دارد تا در پکیج لاندری خود از ماشین لباسشویی 7.5 و همچنین نسخه 8.5 کیلویی سری P رونمایی کند، لازم به ذکر است که هر کدام از این ماشین لباسشویی ها به ترتیب 599 و 699 دلار استرالیا قیمت دارد.

این ماشین لباسشویی ها با سه سال گارانتی، دارای 4 ستاره برای صرفه جویی در مصرف انرژی و 4.5 ستاره برای صرفه جویی در مصرف آب عرضه خواهد شد. همچنین از یک طراحی منحصر به فرد به نام درام کریستالی لانه زنبوری بهره مند شده که باعث می شود لباس ها ملایم تر شسته شود و تاثیر بیشتری در شستشو داشته باشد.

 لاندری تی سی ال

مارک ژانگ، مدیر اجرایی تی سی ال الکترونیکس استرالیا و نیوزلند درباره این طراحی جدید در ماشین لباسشویی های پکیج لاندری تی سی ال گفت: برجستگی های بسیار ظریف در طراحی این محصولات به لباس ها اجازه می دهد تا در سرتا سر آب چنگ نخورد و بدون کشیده شدن حرکت کند.

بیشتر بخوانید:

لاندری روم چیست و چگونه چیده می شود؟

وی در ادامه افزود: مشتریانی که ماشین های لباسشویی سری P تی سی ال را خریداری می کنند، می توانند مطمئن باشند که از برجسته ترین فناوری های جهان در زمینه لوازم خانگی الکترونیکی برخوردار شده اند.

ماشین لباسشویی سری P تی سی ال از 16 برنامه شستشو بهره مند شده که شامل شستشو سریع 18 دقیقه ای، کشتن میکروب ها در دمای بالا و همچنین تاخیر در زمان شستشو است. علاوه بر این، ماشین لباسشویی سری P با سرعت تا 1400 دور در دقیقه قادر است یک لباسشویی با شستشوی اقتصادی به همراه سرعت بالا ارائه دهد که زمان خشک شدن لباس ها را نیز کاهش می دهد. همچنین موتور DC بدون برس بدون سر و صدا  در این دستگاه کاملا قابل اعتماد و کم مصرف است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟