اعلام همکاری دلونگی با نوتلا
اخبار لوازم خانگی

اعلام همکاری دلونگی با نوتلا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اعلام همکاری دلونگی با نوتلا یکی از جالب ترین اخبار اخیر بوده که مورد توجه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اعلام همکاری دلونگی با نوتلا یکی از جالب ترین اخبار اخیر بوده که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. کمپانی دلونگی پروموشن جدیدی را به کمک شرکت ایتالیایی نوتلا آغاز نموده که از حالا تا 9 ماه نوامبر ادامه خواهد داشت.

کسانی که شکلات نوتلا را با علامت خاص خریداری می کنند می توانند کد ثبت شده بر روی شیشه آن را به صورت آنلاین به ثبت برسانند تا بتوانند یکی از 500 مجموعه صبحانه دلونگی را که شامل دستگاه قهوه ساز ، توستر و کتری هستند به ارزش بیش از 700 دلار از آن خود کنند.

اعلام همکاری دلونگی با نوتلا

پائولا آلبرتونی، مدیر ارشد دلونگی در استرلیا اعلام کرده است: ما بسیار خوشحال هستیم که قرار است در سه ماه آینده با نوتلا همکاری داشته باشیم. این کمپین نه تنها همکاری دو برند معروف و پر طرفداری است بلکه هیجان خاصی را به مشتریان برای تهیه صبحانه بهتر و خاص تر بخشیده است.

وی در ادامه گفت: ما می دانیم که زمان خوردن صبحانه چه تاثیر بسیار مهمی بر روی شروع روز شما دارد و همچنین چگونه می تواند کیفیت در کنار خانواده بودن را نیز افزایش دهد. با توجه به شرایط قرنطینه حاکی در سراسر استرالیا، روزمرگی های بسیاری از افراد و همچنین روال صبحگاهی آن ها مختل شده است. به همین خاطر امیدوار هستیم که با عرضه یکی از 500 مجموعه صبحانه دلونگی به خانواده های استرالیایی بتوانیم دوباره لذت خوردن صبحانه را به خانه ها باز گردانیم.

اعلام همکاری دلونگی با نوتلا

مدیر ارشد بازاریابی نوتلا، آزورا پوریچلی نیز گفت: بهار زمان مناسبی برای آغازی دوباره است بنابراین ما می خواهیم مردم استرالیا را تشویق کنیم تا دوباره عاشق صبحانه شوند و از خوردن آن لذت ببرند. از نون تست ترد با نوتلا گرفته تا بوی دانه های قهوه تازه آسیاب شده می توانند کمک کند تا به بهترین شکل ممکن روز خود را آغاز نمایید.

او همچنین گفت هدف از همکاری دلونگی با نوتلا ایجاد اشتیاق خوردن صبحانه دلخواه برای استرالیایی ها است که امید هستیم بتوانیم به هدف خود دست یابیم.

طی برنامه ریزی این دو کمپانی، قرار است از بین کسانی که کد های روی شیشه نوتلا را ثبت می کنند قرعه کشی کنند و به 500 نفر مجموعه صبحانه دلونگی اعطا نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟