تلویزیون 85 اینچی فریم سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 85 اینچی فریم سامسونگ به بازار اروپا راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حدودا یک ماه پیش از تلویزیون 85 اینچی فریم سامسونگ رونمایی شد اما همانطور که ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حدودا یک ماه پیش از تلویزیون 85 اینچی فریم سامسونگ رونمایی شد اما همانطور که سامسونگ اعلام کرده بود این محصول تنها در بازار داخلی عرضه می شود و زمان عرضه جهانی آن مشخص نیست. حال این تلویزیون که به عنوان یک صفحه نمایش غول پیکر معرفی شده بود به بازار اروپا و همچنین آلمان راه پیدا کرده است. علاوه بر این، غول فناوری کره ای تلویزیون 65 اینچ سریف را نیز وارد بازار کرد.

کمپانی سامسونگ حالا خط تولید کاملی از تلویزیون های مجموعه” Lifestyle” را در دست دارد زیرا سایز های مختلفی از تلویزیون های سری فریم ، سریف ، سرو و تراس به بازار معرفی نموده است. عملکرد تلویزیون های فریم سامسونگ همانند یک تلویزیون معمولی بوده اما می تواند در عین حال یک قاب عکس زیبا در خانه نیز باشد. خریداران این محصول می توانند بیش از 1400 تصویر دیجیتال را از طریق فروشگاه داخلی این تلویزیون خریداری و یا اجاره کنند تا بتوانند زمانی که تلویزیون خاموش است آن را به نمایش بگذارند.

تلویزیون 85 اینچی فریم سامسونگ

علاقه مندان می توانند قاب های این تلویزیون را نیز به صورت جداگانه تهیه نمایند تا بتوانند نمای جدید به صفحه نمایش خود ببخشند، لازم به ذکر است که این قاب ها به صورت مغناطیسی به تلویزیون متصل می شوند. البته قاب تلویزیون های فریم 2021 سامسگ نسبت به نسخه های سال های پیش 46 درصد نازک تر است.

تلویزیون فریم  2021 سامسونگ در نسخه بزرگ تر یعنی مدل 85 اینچی از ماه جاری در اروپا در دسترس خواهد بود پیش از این نیز تلویزیون فریم 2021 در کره جنوبی عرضه شده بود.  همچنین سامسونگ تلویزیون 65 اینچی سریف را به همراه نسخه 85 اینچی فریم راهی بازار اروپا کرده است.  اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری از تلویزیون 85 اینچی فریم داشته باشید مطلب زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر مطالعه نمایید

مشخصات تلویزیون 85 اینچی فریم سامسونگ

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟