5 دلیل برای خرید یخچال فریزر پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

5 دلیل برای خرید یخچال فریزر پاکشوما

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاکشوما یکی از شناخته شده ترین برندهای لوازم خانگی در بازار ایران است که ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاکشوما یکی از شناخته شده ترین برندهای لوازم خانگی در بازار ایران است که کیفیت و تکنولوژی های ماشین لباسشویی های این شرکت ایرانی از دیرباز زبانزد بسیاری از مشتریان بوده و طی سال های گذشته در زمینه های دیگری نظیر یخچال فریزر و سایر محصولات لوازم خانگی ورود کرده است. به همین بهانه در این بخش قصد دارم تا ضمن معرفی ویژگی های بارز مدل های این شرکت، 5 دلیل برای خرید یخچال فریزر پاکشوما ارائه کنیم.

در این مطلب به این موارد می پردازیم:

  • امکانات و ویژگی های بارز یخچال فریزر پاکشوما
  • مشخصات و قیمت یخچال ۴درب پاکشوما
  • مشحصات یخچال فریزر پاکشوما مدل p230

امکانات و ویژگی های بارز یخچال فریزر پاکشوما

 5 دلیل برای خرید یخچال فریزر پاکشوما

کیفیت ساخت، طراحی، گارانتی، امکانات و فناوری های هر محصول در کنار قیمت مناسب از جمله فاکتورهای اصلی در هنگام خرید تلقی می شود که در این بخش بیشتر بر روی امکانات و ویژگی های یخچال فریزر پاکشوما و همچنین خدمات پس از فروش تمرکز شده است . به  عبارت دیگر 5 دلیل برای خرید یحچال فریزر پاکشوما ذکر خواهد شد. بعد از بررسی فناوری های محصولات پاکشوما به مشحصات یخچال فریزر پاکشوما مدل p230 و قیمت یخچال ۴درب پاکشوما اشاره خواهیم کرد.

سیستم کنترل هوشمند دیجیتال به منظور کنترل از راه دور و تنظیمات دما کاربرد دارد که در یخچال ساید بای ساید پاکشوما نیز حضور دارد.

در کاتالوگ یخچال فریزر های پاکشوما نام فناورهای مانند سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم جریان هوای داخلی اجباری (فن دار)، سیستم نوفراست (برفک زدایی اتوماتیک) و … به چشم می خورد که برخی از افراد با کارایی آن ها آشنایی ندارند و اطلاع از مسئولیت آن ها می تواند مشتری را برای خرید مجاب کند.

 سیستم عیب یاب هوشمند

 سیستم عیب یاب هوشمند یخچال فریزر پاکشوما

بسیاری از شرکت های معتبر فعال در حوزه تولید یخچال فریزر در تلاش هستند تا محصولات خود را به آخرین تکنولوژی های روز دنیا مجهز کنند و پاکشوما نیز از این قافله عقب نمانده و از  سیستم عیب یاب هوشمند در محصولات خود استفاده کرده است. بی توجهی به مشکلات یخچال فریزر می تواند آسیب های جدی به لوازم خانگی وارد کند اما سیستم عیب یاب هوشمند مانع از این کار شده و همانند یک تعمیر کار 24 ساعته عمل کرده و به کمک شما می آید.

تشخیص درست مشکل یخچال فریزر حتی برای برخی از تکنسین ها نیز دشوار است اما این سیستم می تواند به کاربر اطلاعات دقیق بدهد و از طرفی بیان کردن عیب و ایراد محصول به کارشناسان یکی از چالش های اصلی هنگام تعمیر لوازم خانگی تلقی می شود که به لطف این سیستم دیگر نگران این موارد نخواهید بود.

به طور کلی می توان گفت که این سیستم با تشخیص به موقع و دقیق خود کاربر را راهنمایی می کند و از طرفی کار تعمیرکاران لوازم خانگی را نیز راحت تر کرده است. براي استفاده از فناوري سيستم عيب يابي هوشمند تنها کافی است که برنامه مورد نظر خود را  دانلود کرده و از طریق گوشی هوشمند عیب یابی کنید.

محفظه انجماد سریع

5 دلیل برای خرید یخچال فریزر پاکشوما

بالا بودن کیفیت مواد غذایی با انجماد سریع رابطه مستقیم دارد و در واقع قابلیت محفظه انجماد سریع به همین منظور در یخچال فریزر پاکشوما تعبیه شده است. روش کار این فناوری بدین گونه است که با افزایش سرعت هوای سرد عبوری از روی مواد غذایی حرارت به سرعت از محصول گرفته شده و منجمد می‌ شود.

سیستم گردش هوای چند گانه

5 دلیل برای خرید یخچال فریزر پاکشوما

گردش هوای مداوم در یخچال فریزر می تواند به تازه ماندن مواد غذایی کمک کند. در واقع این سیستم دارای چند دریچه هوای متعدد است که به صورت یکنواخت تمامی طبقات یخچال را خنک می کند. یخچال فریزر پاکشوما به این قابلیت مجهز شده و در واقع یک دلیل برای خرید یخچال فریزر پاکشوما گفته شد.

سیستم نوفراست یا برفک زدایی اتوماتیک

برفک زدایی یخچال قدیمی برای بسیاری از کاربران به ویژه کدبانوهای خانه کاری سخت و دشوار تلقی می شد اما با ظهور تکنولوژی سیستم نوفراست این مشکل برطرف شد.

محصولات پاکشوما دارای سیستم نوفراست یا برفک زدایی اتوماتیک هستند که دیگر نیازی نیست برای پاک کردن برفک های یخچال دست به کار شوید و کافی است که این کار را به یخچال خود بسپارید.

خدمات پس از فروش پاکشوما

5 دلیل برای خرید یخچال فریزر پاکشوما

همان طور که اشاره شد، علاوه بر امکانات، ویژگی های ظاهری، قیمت مناسب و … موارد دیگری هم در انتخاب یک محصول دخیل است که یکی از مهمترین آن ارائه گارانتی و دریافت خدمات پس از فروش است. این مورد با توجه به شرایط حال حاضر بازار لوازم خانگی و افزایش کالای خارجی نسبت به امکانات و در واقع 4 مورد بالا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

شرکت پاکشوما سابقه طولانی در بازار لوازم خانگی دارد و از طرفی امتحان خود را پس داده است. در نتیجه در صورت بروز مشکل و یا خرابی نگرانی بابت کمبود قطعات و یا تعمیر وجود ندارد.

5 دلیل برای خرید یخچال فریزر پاکشوما عنوان شد و اگر هنوز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب محصولات این شرکت نگرفته اید، پیشنهاد می شود که برای آشنایی ببیشتر با نسخه های تولیدی این شرکت با ما همراه شوید.

ضمن این که با خواندن این مطلب می توانید پاسخ سوال یخچال پاکشوما خوبه را نیز دریافت کنید.

لیست قیمت و مشخصات یخچال فریزر پاکشوما

شرکت پاکشوما در حال حاضر دو مدل یخچال فریزر روانه بازار کرده که نسخه 4 درب در مقایسه با مدل کمبی این شرکت از قیمت بالاتری برخوردار است. در این بخش به مشخصات و قیمت هر دو مدل اشاره خواهیم کرد.

مشخصات و قیمت یخچال ۴درب پاکشوما مدل p190

مشخصات و قیمت یخچال ۴درب پاکشوما مدل p190

یخچال فریزر ساید بای ساید یا 4 درب پاکشوما از یک طراحی ساده و مینیمال برخوردار است که برای خانواده هایی با جمیعت متوسط تا بالا گزینه خوبی محسوب می شود.

مشخصات و قیمت یخچال ۴درب پاکشوما مدل p190

نمودار مصرف انرژی:A+
ظرفیت :530 لیتر
 قفل کودک:دارد
سیستم نوفراست (برفک زدایی اتوماتیک:دارد
سیستم روشنایی LED کم مصرف:دارد
سیستم جریان هوای داخلی (فن دار):دارد
 محفظه‌ی انجماد سریع:دارد
 سایر امکانات:آب سرد کن (با مخزن آب داخلی)،سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، طبقات شیشه ای نشکن، کشوی نگه داری میوه و سبزیجات، محفظه انجماد سریع، یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ و مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند

قیمت یخچال ۴درب پاکشوما   : 21 میلیون و 68 هزار تومان

 

مشحصات یخچال فریزر پاکشوما مدل p230

یخچال فریزر مدل p230 پاکشوما یک نسخه مقرون به صرفه و کاربردی است که از نوع کمبی (فریزر بالا) بوده و جای کمتری را در آشپزخانه اشغال می کند و در عین سادگی دارای تکنولوژی های پیشرفته است.

مشحصات یخچال فریزر پاکشوما مدل p230

 

مشحصات یخچال فریزر پاکشوما مدل p230

نمودار مصرف انرژی:A+
ظرفیت :670 لیتر
 قفل کودک:دارد
سیستم نوفراست (برفک زدایی اتوماتیک:دارد
سیستم روشنایی LED کم مصرف:دارد
سیستم جریان هوای داخلی (فن دار):دارد
 محفظه‌ی انجماد سریع:دارد
 سایر امکانات:
سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، طبقات شیشه ای نشکن، کشوی نگه داری میوه و سبزیجات، یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ و مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند

قیمت یخچال فریزر پاکشوما مدل کمبی: 17 میلیون و 259 هزار تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟