دستگاه تصفیه هوا 4 Pro میجیا
اخبار لوازم خانگی

شیائومی دستگاه تصفیه هوا 4 Pro میجیا را به بازار چین عرضه کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی دستگاه تصفیه هوا 4 Pro به بازار لوازم خانگی چین راه پیدا کرد. این ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی دستگاه تصفیه هوا 4 Pro به بازار لوازم خانگی چین راه پیدا کرد. این محصول جانشین دستگاه تصفیه هوا 3 میجیا است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. دستگاه تصفیه هوا جدید از 9 سپتامبر به فروش می رسد اما در حال حاضر علاقه مندان می توانند از طریق سایت Jingdong این دستگاه را پیش خرید کنند. این دستگاه تصفیه هوا با قیمت 1299 یوان (200 دلار آمریکا) پیش فروش می شود اما بعداً با قیمت 1499 یوان (232 دلار آمریکا) به فروش خواهند رسید.

دستگاه تصفیه هوا 4 Pro میجیا نسبت به نسخه قبلی چندین آپدیت با هدف حذف آلدهید ها، خوشبو کردن هوا خانه ضد باکتریایی و ضد ویروسی به طوری که به نوزاد ها در خانه آسیب وارد نکند انجام داده است. دستگاه تصفیه کننده هوا  به صورتی طراحی شده که هوا را از 360 درجه در محیط منتشر می کند و قادر است حداکثر 8330 لیتر هوای پاک را در دقیقه ارائه دهد که معادل 10 متر مربع از فضای اتاق کودک است.

دستگاه تصفیه هوا 4 Pro میجیا

فیلتر هوا این دستگاه سطح بسیار وسیعی دارد که برای ساختار آن لمینیت 5 لایه در نظر گرفته اند. در مقایسه با مدل قبلی سطح باز شده فیلتر 4000 سانتی متر مربع افزایش یافته است. فیلتر دستگاه تصفیه هوای جدید می تواند گرد و غبار، موی حیوانات خانگی، گرده یا ذرات 2.5 پیکومتر را به فیلتر کرده و همچنین بوی بد را جذب نماید.

ظرفیت حذف آلدهید در این فیلتر 185 درصد افزایش یافته این در حالیست که میزان حذف فرمالدئید در یک ساعت 95.37 و میزان حذف تولوئن در یک ساعت بیش از 96 است. این قابلیت های می تواند به طور موثری از فرار شدن گازهای سمی نامرئی در محیط خانه جلوگیری کند. دستگاه تصفیه هوا همچنین از یک پوشش دوگانه ضد باکتری و ضد ویروس برخوردار شده که در برابر ویروس H1N1 ، E. coli ، Staphylococcus aureus و سایر عوامل بیماری زا تا 99.99 مقاوم است.

دستگاه تصفیه هوا 4 Pro میجیا

تصفیه هوا میجیا عملکرد خوبی در پردازش صدا هنگام کار کردن نیز دارد به طوری که صدای آن تنها 33 دسی بل است. این عدد بیش از 10 دسی بل پایین تر از استاندارد صدای چین در هنگام شب بوده به این معناست که حتی اگر آن را در شب کامل روشن کنید برای خواب کودک مزاحمتی ایجاد نمی کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟