استفاده بیشتر ال جی از پلاستیک بازیافتی
اخبار لوازم خانگی

استفاده بیشتر ال جی از پلاستیک های بازیافتی تا سه سال آینده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما می دانیم که کره زمین در خطر افزایش گاز های گلخانه ای قرار دارد به ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما می دانیم که کره زمین در خطر افزایش گاز های گلخانه ای قرار دارد به همین خاطر بیشتر کارخانه های بزرگ دنیا در تلاشند تا انتشار این گاز های مخرب را کاهش دهند. کمپانی ال جی در سال 2020 حدودا از 20 هزار تن پلاستیک بازیافتی استفاده می کرد اما حالا رسانه ها از استفاده بیشتر ال جی از پلاستیک های بازیافتی تا سه سال آینده خبر داده اند.

بر اساس این اخبار، ال جی الکترونیکس تصمیم دارد تا سال 2023 با هدف کاهش انتشار گاز گلخانه ای و قطع زنجیره آن، استفاده از پلاستیک های بازیافتی خود را به 600 هزار تن برساند. این هدف بخشی از ابتکار بزرگ ال جی برای ایجاد یک اکوسیستم بازیافتی از زباله های الکترونیکی و افزایش استفاده از مواد بازیافتی پس از استفاده در لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی است.

استفاده بیشتر ال جی از پلاستیک بازیافتی

هدف بعدی این غول فناوری در راستای حفاظت از محیط زیست این است که تا استفاده از پلاستیک های بازیافتی را تا سال 2025 ده برابر کند. لازم به ذکر است که پلاستیک بازیافتی در حال حاضر در تلویزیون های ال جی، مانیتور ها، اسپیکر ها، ماشین لباسشویی ها، یخچال و کولر گازی ها استفاده می شود اما ال جی استفاده از پلاستیک بازیافتی را به نمای بیرونی محصولات خود نیز گسترش خواهد داد.

ال جی در عین حال که استفاده از پلاستیک بازیافتی را افزایش می دهد مصرف پلاستیک بکر را نیز در تولید محصولات خود کم تر می کند. به عنوان مثال، امسال در 18 مدل از تلویزیون های OLED معرفی شده از کمترین پلاستیک بکر استفاده شده بود در حالی که این عدد در سال 2020 تنها 14 مدل بود.

خالی از لطف نیست اگر بدانید در سال 2006 ال جی میزان پسماند الکترونیکی قابل بازیافت خود را از 4.5 میلیون تن به بیش از 8 میلیون تن تا سال 2030 افزایش خواهد داد. طرح های ال جی برای کاهش و بازیافت زباله های الکترونیکی در 52 کشور در حال اجراست همچنین مرکز بازیافت LG Chilseo واقع در کره جنوبی در سال 2001 افتتاح شد. در این مرکز نه تنها زباله های الکترونیکی بازیافت می شوند بلکه ال جی قطعات جدیدی را از پلاستیک بازیافتی تولید می کند و به کارخانه لوازم خانگی LG نزدیک ارسال می نماید تا در تولید محصولاتی همانند یخچال به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟