فایر تی وی استیک 4K Max آمازون
اخبار لوازم خانگی

فایر تی وی استیک 4K Max آمازون با قیمت 55 دلار به فروش خواهد رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول تجارت الکترونیک آمریکا آمازون جدید ترین تی وی باکس خود را قابلیت های ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول تجارت الکترونیک آمریکا آمازون جدید ترین تی وی باکس خود را قابلیت های بسیار کاربردی و قیمتی ارزان به بازار عرضه نموده است. نسخه جدید فایر تی وی استیک آمازون به نام  Fire TV Stick 4K Max یکی از جدید ترین پرچمداران تی وی باکس آمازون بوده که با قیمت 54.99 دلار به فروش می رسد. فایر تی وی استیک 4K Max آمازون همانند فایر تی وی استیک 4K ، فایر تی وی استیک و فایر تی وی استیک Lite به لیست استریم استیک های موفق آمازون اضافه شد.

فایر تی وی استیک 4K Max آمازون از پر سرعت ترین وای فای 6 برای برقراری ارتباط با اینترنت، سرعت پردازش بالا تری نسبت به نسخه های قبلی و همچنین همانند نسخه های قبلی از فرمت HDR و فناوری Dolby Vision پشتیبانی می کند. آمازون مدعی است که عملکرد نسخه جدید فایر تی وی استیک 40 درصد قدرتمند تر از فایر تی وی استیک 4K است.

فایر تی وی استیک 4K Max آمازون

از ذیگر مشخصات این پرچمدار جدید استریم استیک ها می توان به منبع اصلی آن با یک پردازنده 4 هسته ای 1.8 گیگاهرتزی و رم 2 گیگا بایتی اشاره نمود. پردازنده گرافیکی 750 مگاهرتز و حالت تأخیر کم خودکار  عملکرد کلی دستگاه را بهبود می بخشد. لازم به ذکر است که این جهش قدرت در پردازش باعث شده تا نسجه جدید فایر تی وی استیک آمازون عملکرد مناسب تری نسبت به سرویس ابری گیمینگ Luna داشته باشد.

فایر تی وی استیک 4K Max آمازون

یکی از جذاب ترین قابلیت های این تی وی باکس پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا به عنوان ریموت کنترل بوده اگر چه روی ریموت کنترل اصلی آن دکمه هایی نیز وجود دارد. این دستگاه همچنین یک تجربه نرم افزاری هیجان انگیز و متمرکز بر محتوا را به کاربران خود ارائه می دهد. همانطور که گفته شد استیک استریک 54.99 دلار قیمت دارد که نسبت به نسخه های موجود در بازار قیمت بسیار مناسبی است.  این شرکت مدعی است که این محصول پرفروش ترین دستگاه استریمینگ در ایالات متحده خواهد بود و عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود خواهد داشت. به گفته آمازون برخی از استیک استریم ها که ویژگی های مشابهی دارد تا 180 دلار قیمت دارند.

در حالی که پیش خریدها از طریق وب سایت آمازون آغاز شده است اما این دستگاه تا قبل از 7 اوکتبر به هیچ عنوان عرضه نمی شوند. آمازون جزئیات فروش جهانی  Fire TV Stick 4K Max را فاش نکرده است ولی ما انتظار داریم که به زودی در بازارهای دیگر نیز عرضه شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟