مایکروویو کانوکشن دار پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

مایکروویو کانوکشن دار پاناسونیک به بازار راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروویو کانوکشن دار پاناسونیک با نام تجاری NN-CT56M و قابلیت پخت، گریل و ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروویو کانوکشن دار پاناسونیک با نام تجاری NN-CT56M و قابلیت پخت، گریل و مایکروفر به بازار راه پیدا کرده است. در واقع این دستگاه قادر است تا قابلیت فر و مایکروفر را در یک محصول ارائه دهد علاوه بر این، از چندین برنامه پخت دیگر نیز برخوردار شده است.

با برخورداری از 1000 وات قدرت اینونتر در مایکروویو، 1300 وات کوارتز گریل و محدودیت دما 100 الی 220 درجه سلسیوس باعث شده تا امکان پخت طیف گسترده ای از غذا ها فراهم می شود. قابلیت پخت ترکیبی یکی از کارایی های توان مایکروویو اینورتر بوده که عملکرد آن با تفت دادن/کباب کردن بر روی اجاق گاز برابر می کند. همچنین از 29 برنامه دیگر در منوی برنامه های خودکار بهره مند بوده  از جمله برنامه “پخت 30 ” که برای پخت سریع غذا ها استفاده می شود.

مایکروویو کانوکشن دار پاناسونیک

در قسمت پخت ترکیبی 10 انتخاب در منو وجود دارد که هر کدام از این ها ترکیب ها از قابلیت گریل، مایکروویو و کانوکشن است. هشت گزینه دیگر برای پخت و پز یا گرم کردن مجدد غذا مناسب برای غذا هایی همانند مرغ بریان، ماهی تابه یا ماهی و چیپس در دسترس است. همچنین فناوری یخ زدایی توربو اینورتر پاناسونیک به یخ زدایی یکنواخت غذا کمک کرده و در زمان نیز صرفه جویی می کند.

بر اساس یک نظر سنجی در استرالیا، 57 درصد از کاربران می گویند که با حضور مایکروویو  کانوکشن نحوه پخت و پز آن ها تغییر یافته و به جرات می توان گفت تقریبا نیمی کاربران (48 درصد) پس از خرید مایکروویو کانوکشن دار به ندرت از اجاق سنتی خود استفاده می کنند.

مایکروویو کانوکشن دار پاناسونیک با نام تجاری NN-CT56M در حال حاضر به قیمت 529 دلار به فروش می رسد. آن گونه که پاناسونک اعلام کرده تنها رنگ مشکی این دستگاه در فروشگاه های لوازم خانگی یافت می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟