بوش به عنوان بهترین مارک 2021
اخبار لوازم خانگی

بوش به عنوان بهترین مارک 2021 توسط CHOICE انتخاب شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما می دانیم که برند بوش یکی از پرطرفدار ترین برند های لوازم خانگی جهان ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما می دانیم که برند بوش یکی از پرطرفدار ترین برند های لوازم خانگی جهان شناخته می شود. حال خبر های منتشر شده درباره این شرکت حاکی بر این است که بوش به عنوان بهترین مارک 2021 توسط CHOICE برای لوازم آشپزخانه انتخاب شده است.

CHOICE می گوید که برای انتخاب بهترین برند های منتخب خود را بر اساس معیار های بسیار سخت انتخاب می نمایید تا بتواند عملکرد برند های تجاری را به درستی بررسی کنند. بر اساس تعداد محصولات ذکر شده در یک سری مشخص، میزان عملکرد خوب هر مدل از محصولات، قابلیت اطمینان به نام تجاری و رضایت مشتری و بازخورد مصرف کنندگان، بهترین برند مورد نظر ما انتخاب می شود.

بوش به عنوان بهترین مارک 2021

کریستین هاس، مدیر دسته لوازم آشپزخانه بوش درباره اعلام بوش به عنوان بهترین مارک 2021 گفت: ما بسیار مفتخر هستیم که بار دیگر توانستیم برنده بهترین برند CHOICE  باشیم.

وی در ادامه افزود: لوازم آشپزخانه ما در آزمون های CHOICE عملکرد خوبی داشته اند و نام تجاری ما نیز از نظر قابلیت اطمینان و رضایت مشتری بر اساس بازخورد مصرف کنندگان مورد توجه CHOICE قرار گرفته است. ما امیدوار هستیم با دریافت عنوان بهترین برند لوازم آشپزخانه 2021 از طرف CHOICE بتوانیم اعتماد را در بین مصرف کنندگان که قصد خرید لوازم آشپزخانه را دارند، جلب کنیم. ما در مجموعه لوازم آشپزخانه های خود با آخرین فناوری، قابلیت های های مختلف، اندازه متناسب با متراژ هر آشپزخانه و تعداد اعضای خانواده طراحی و عرضه می کنیم.

لازم به ذکر است که CHOICE بیش از 180 مجموعه لوازم آشپزخانه از برند های مختلف را طی شش سال گذشته مورد آزمایش قرار داده است اما تنها تعداد کمی از این برند ها از شرایط لازم برای داشتن عنوان بهترین مارک برخوردار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟