محصولات ال جی و سامسونگ وارد ایران نخواهد شد
اخبار لوازم خانگی

محصولات ال جی و سامسونگ وارد ایران نخواهد شد +ویدیو

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پارک سو داک؛ قائم مقام سفیر کره جنوبی در تهران در واکنش به اخباری مربوط به لابی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پارک سو داک؛ قائم مقام سفیر کره جنوبی در تهران در واکنش به اخباری مربوط به لابی آمریکا و کره جنوبی و صادر کردن محصولات ال جی و سامسونگ به ایران در ازای پول بلوکه شده عنوان کرد: تمامی اخباری که طی روزهای گذشته منتشر شده از اساس کذب است و واقعیت ندارد.

قائم مقام سفیر کره جنوبی در پاسخ به سوال علت خروج شرکت های خروجی از بازار ایران و گلایه های مردم اظهار تاسف کرد و گفت: اطلاع داریم که مردم ایران بابت شیوع بیماری کرونا و همچنین تحریم ها گلایه دارند اما این اطمینان را می دهم که دو کمپانی ال جی و سامسونگ علاقه ای به خروج از بازار ایران نداشتند.

 

وی افزود: ما همکاری خوبی با نمایندگان این دو برند در ایران داشتیم ایم و علیرغم این که مجبور به ترک بازار ایران شدیم اما همچنان دفاتر ما در ایران باز بوده و کارمندان مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید:

خوب و بد بازگشت سامسونگ و ال جی /لزوم شفافیت در قرارداد و دریافت غرامت از کره ای ها

سو داک در پایان با اشاره به تکذیب خبر صادر کردن محصولات ال جی و سامسونگ به ایران در ازای پول بلوکه شده عنوان کرد: دو شرکت ال جی و سامسونگ هیچ گاه به دنبال ضربه زدن به کسب و کارهای ایرانی نبودند./نود اقتصادی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟