بازار لوازم خانگی داخلی سربلند
اخبار لوازم خانگی

بازار لوازم خانگی داخلی سربلند شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی بیان کرد: در تفکر جدید و پس از خروج ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی بیان کرد: در تفکر جدید و پس از خروج کالاهای خارجی بازار لوازم خانگی داخلی سربلند شد و به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم و روند صنعتی شدن را پیش گرفته ایم.

حمیدرضا غزنوی، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی، ضمن اشاره به ۴۰ درصد رشد تولید لوازم خانگی در ۴ ماه اول امسال و رشد ۷۰ درصدی آن در سال گذشته گفت: رقیب هم برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت و هم برای به منظور جلوگیری از واردات و ارتقا صنایع داخلی وارد میدان می شود.

وی ادامه داد: پس از سال ۹۷ به واسطه مدیریت منابع ارزی مجبور به ممنوعیت واردات لوازم خانگی شدیم؛ دست آورد زمانی که کالاهای خارجی ۷۰ درصد بازار داخلی را گرفته بود این بود که تقریبا صنایع ورشکسته شدند و به کیفیت مناسبی نرسیدیم و با خروج آنها از کشور هیچ عایدی نصیب مردم نشد در حالی که در تفکر جدید و پس از خروج کالاهای خارجی، سربلند هستیم و به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم و روند صنعتی شدن را پیش گرفته ایم.

غزنوی ضمن اشاره به ۳۰۰ هزار نیروی انسانی در صنعت لوازم خانگی و یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در صنایع وابسته تصریح کرد: این صنعت، صنعت پیشران است و موجب رشد صدها تولیدکننده مواد اولیه و هزاران تولیدکننده قطعه می شود و بیش از هزار و ۵۰۰ صنعت در این صنف، انحصار در آن ها وجود ندارد. تحلیل بازار/

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟