اولین تلویزیون لیزری رول شونده
اخبار لوازم خانگی

اولین تلویزیون لیزری رول شونده توسط هایسنس راهی بازار خواهد شد

7به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما برند چینی هایسنس را به عنوان یک تولید کننده تلویزیون میشناسیم حال ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

7به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما برند چینی هایسنس را به عنوان یک تولید کننده تلویزیون میشناسیم حال این کمپانی اولین تلویزیون لیزری رول شونده در جهان را معرفی کرده است. این اعلامیه هایسنس برای اولین بار در سومین مجمع جهانی توسعه فناوری و صنعت صفحه نمایش های لیزری منتشر شد.

یو ژیتائو، نایب رئیس هولدینگ گروه Hisense هنگام معرفی از تلویزیون جدید این کمپانی گفت: صفحه نمایشگر لیزری در واقع یک راه حلی برای مسئله کمبود فضا بوده زیرا اولین اولین تلویزیون لیزری رول شونده هایسنس همانطور که پیداست قابلیت رول شدن دارد که فضای زیادی را اشغال می کند.

اولین تلویزیون لیزری رول شونده

این تلویزیون هایسنس دارای یک صفحه نمایش بزرگ و رول شونده با اندازه 77 اینچ بوده که از تکنولوژی رول شدن و یا جمع شدن خود هایسنس و همچنین تکنولوژی لیزر همه رنگه نیز برخوردار شده است. علاوه بر این، صفحه نمایشگر تلویزیون رول شونده هایسنس رزولوشن 4K  ultra-high و همچنین HDR ، حداکثر روشنایی 350 نیت و  107 درصد بیت طیف رنگی بسیار گسترده دارد.

درباره طراحی و ظاهر این تلویزیون می توان به جرات گفت که تقریبا هیچ حاشیه ای در کنار صفحه نمایش وجود ندارد اما در قسمت بالایی آن یک حاشیه بسیار باریک و در قسمت پایینی نیز یک فریم ضخیم تر وجود دارد. تا به امروز هایسنس برای بیش از 70 ثبت اختراع درخواست داده است که همه آن ها مربوط به تلویزیون لیزری با صفحه نمایشگر رول شونده هستند.

هایسنس برای اینکه کاربران بتوانند تجربه شنیدن یک صدای با کیفیت در دجه تئاتر را داشته باشند از مهندسی انتقال مجازی صدا و اسپیکر های هارمن کاردن استفاده کرده است. تلویزیون رول شونده هایسنس هم اکنون در سایت JD.COM آماده رزرو است اما هیچ گونه اطلاعاتی درباره قیمت این تلویزیون در سایت ذکر نشده است اما مطمئنا در سال جدید این تلویزیون در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟