بیشترین سهم بازار تلویزیون هوشمند هند
اخبار لوازم خانگی

بیشترین سهم بازار تلویزیون هوشمند هند به شیائومی تعلق گرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از زمان ورود شیائومی به بازار تلویزیون های هوشمند هند در سال 2018، این کمپانی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از زمان ورود شیائومی به بازار تلویزیون های هوشمند هند در سال 2018، این کمپانی چینی جایگاه خود را در بازار به عنوان برند برتر حفظ نموده است و جایگاه سامسونگ را که چندین سال قبل تر از این برند پا به عرصه گذاشته بود، تسخیر کرد. سال گذشته سامسونگ با انتشار چندین مدل در رنج های مختلف قیمت سهم بیشتری را در بازار به دست آورد. اما ظاهراً توان غول فناوی چینی از غول فناوری کره ای در بازار تلویزیون هوشمند هند بیشتر است زیرا آخرین گزارش سرویس تلویزیونی Counterpoint Research طی سه ماهه دوم سال 2021 نشان می دهد که شیائومی همچنان بازار تلویزیون های هوشمند هند را تحت کنترل دارد و بیشترین سهم بازار تلویزیون هوشمند هند به شیائومی تعلق گرفت. بیشترین سهم بازار تلویزیون هوشمند هند

همچنین در این گزارش ذکر شده که بازار تلویزیون های هوشمند در هند در سه ماهه دوم سال جاری 65 درصد رشد داشته که این امر به دلیل افزایش تقاضا برای خرید تلویزیون های هوشمند است که منجر شده بیشترین سهام بازار تلویزیون هوشمند هند به شیائومی تعلق بگیرد.

آنطور که مشخص است شیائومی 23 درصد از سهام کل بازار را در دست دارد در حالی که به سامسونگ تنها 17 درصد از بازار تعلق گرفته که اختلاف بسیار کمی است. ال جی سومین سهم را از این بازار در اختیار دارد و سهام 11 درصدی را به خود اختصاص داده و سونی در جایگاه چهارم دارای سهم 9 درصدی است.

علاوه بر این، گزارشات نشان می دهد که بازار تلویزیون های غیر هوشمند در سه ماه دوم سال 2021  46 درصد رشد داشته است. اما این امر مانع رشد بخش تلویزیون های هوشمند می شود زیرا سهم 80 درصدی تلویزیون را از کل بازار در طول این سه ماه به خود اختصاص می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟