فروش تلویزیون The Wall Luxury سامسونگ در استرالیا
اخبار لوازم خانگی

فروش تلویزیون The Wall Luxury سامسونگ در استرالیا آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ با عرضه تلویزیون The Wall Luxury در بازار های محلی یک سطح جدیدی را از همه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ با عرضه تلویزیون The Wall Luxury در بازار های محلی یک سطح جدیدی را از همه لحاظ در بازار صفحه نمایشگر ها ایجاد نمود. این محصول در بزرگ ترین نمایشگاه AV استرالیا، رویداد Integrate  که در شهر ملبورن برگزار می شود، به نمایش گذاشته شد حالا نیز فروش تلویزیون The Wall Luxury سامسونگ در استرالیا آغاز شده است.

فروش تلویزیون The Wall Luxury سامسونگ در استرالیا

این تلویزیون غول پیکر لوکس به خاطر بهره مندی از تکنولوژی پنل میکرو ال ای دی  یک فاکتور فرم مدولار یا فرم مطابق یک مقیاس دارد که می تواند بر اساس اندازه ها و نسبت های مختلف نور و رنگ را در تصویر هماهنگ کند. بر خلاف تلویزیون های قدیمی که از لایه های کریستالی و یا صفحه بکلایت برای نور پس زمینه استفاده می کنند، تلویزیون The Wall لوکس از میلیون ها پیکسل LED کوچک و ساطع کننده خودکار نور استفاده می کند تا نمای رنگی دقیق و خالص را به نمایش بگذارد.

فروش تلویزیون The Wall Luxury سامسونگ در استرالیا

صفحه نمایش مادولار با اندازه بزرگ برای محیط های مختلف همانند ساختمان مراکز تجاری و  یا حتی خانه های مجلل قابل استفاده است زیرا  اندازه این تلویزیون غول پیکر از 73 اینچ (2K) تا 292 اینچ (8K) بدون آسیب رساندن به عملکرد صفحه نمایش و کاهش کیفیت تصاویر متغیر است.

فروش تلویزیون The Wall Luxury سامسونگ در استرالیا

فیل گات، مدیر عرضه صفحه نمایش سامسونگ در استرالیا درباره فروش تلویزیون The Wall Luxury سامسونگ در استرالیا گفت: سامسونگ الکترونیک پیشتاز در جهت تکامل نشانه های بسیار حرفه ای خود بوده و ده سال متوالی بازار صفحه نمایشگر ها را از لحاظ کسب بیشترین سهم رهبری کرده است. معرفی و عرضه تلویزیون The Wall Luxury در استرالیا و یا هر آنچه به مشتریان و شرکای خود ارائه داده ایم در همین راستا بوده است. در واقع ما باور داریم که این فناوری است که مردم باید آن را ببینند تا باور کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟