اپلیکیشن ریموت برای اندروید تی وی
اخبار لوازم خانگی

اپلیکیشن ریموت برای اندروید تی وی معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین اپلیکیشن ریموت برای اندروید تی وی و گوگل تی وی توسط شرکت گوگل به ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین اپلیکیشن ریموت برای اندروید تی وی و گوگل تی وی توسط شرکت گوگل به بازار معرفی شد. در حال حاضر اپلیکیشن گوگل با ارائه قابلیت کنترل از راه دور تلویزیون به مالکان اجازه می دهد تا  Android TV و Google TV خود را کنترل کنند البته لازم به ذکر است که این برنامه علاوه بر ایالات متحده آمریکا، در  14 کشور دیگر نیز دردسترس است.

اپلیکشن کنترل اندروید تی وی سال هاست که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد به همین دلیل خبر معرفی برنامه ریموت گوگل بسیار خبر خوبی برای کاربران اندروید تی وی و گوگل تی وی است.  گوگل سرانجام در این نرم افزار کنترل جهت یاب، صفحه کلید، کلید صفحه اصلی ، کلید برگشت به عقب، تنظیم صدا و قطع کردن صدا را اضافه کرد.

اپلیکیشن ریموت برای اندروید تی وی

نسخه بروز شده این برنامه برای تمامی گوشی های هوشمند که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند، قابل دانلود است که علاقه مندان می توانند این نرم افزار را از طریق برنامه های معتبر دانلود کنند. یک نکته قابل توجه درباره جدیدترین اپلیکیشن ریموت برای اندروید تی وی و گوگل تی وی این است که می تواند اکثر Android TV مانند تلویزیون های قدیمی سونی و Nvidia Shield و دستگاه های Google TV مانند Chromecast جدید و تلویزیون های سونی 2021 را کنترل کند.

اپلیکیشن ریموت برای اندروید تی وی

نرم افزار کنترل گوگل نیز طی چند هفته آینده به فراتر از ایالات متحده ورود پیدا خواهد کرد و در کشور های استرالیا، اتریش ، بلژیک ، کانادا ، فرانسه ، آلمان ، هند ، ایرلند ، ایتالیا ، ژاپن ، مکزیک ، اسپانیا ، سوئیس و انگلستان در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟