رونمایی از سگ نگهبان Astro
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از سگ نگهبان رباتیک Astro در رویداد آمازون 2021 + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رونمایی از سگ نگهبان رباتیک Astro به عنوان یک ربات هوشمند خانگی در رویداد 2021 ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رونمایی از سگ نگهبان رباتیک Astro به عنوان یک ربات هوشمند خانگی در رویداد 2021 آمازون بسیار خبر ساز شد. ربات Astro آمازون با قیمت 1000 دلار به فروش خواهد رسید و از آنجایی که این ربات خانگی هوشمند به تعداد محدودی ساخته می شود کسانی که خواهان خرید این محصول هستند باید درخواستی را برای این شرکت طبق دستور العملی که آمازون اعلام خواهد کرد، ارسال نمایند.

اسم آمازون آسترو مشابه نام یک سگ خانگی آینده نگر در مجموعه تلویزیونی Jetsons در دهه 1960 بوده در واقع این نام از آن کارکتر مجموعه تلویزیونی الهام گرفته است. به نظر می رسد سگ نگهبان Astro نقطه اوج در ورود تکنولوژیکی ربات ها، هوش مصنوعی و حافظه های ابری ناظر بر کار های خانه بوده که تا به امروز این محصول یکی از بلندپروازانه ترین ربات های ساخته شده توسط آمازون به شمار می رود.

رونمایی از سگ نگهبان Astro

زمانی که ساخت یک ربات خانگی به واقعیت تبدیل می شود انگار نگاهی به آینده انداخته ایم اما توسعه در این زمینه بسیار سریع رخ داده است. به گفته آمازون، Astro قادر به انجام فعالیت های مختلفی است که می توان از یک ربات خانگی انتظار داشت در واقع این دستگاه می تواند خانه را آنالیز نماید و فضای خانه را برای خود ترسیم کند تا بتواند طبق دستور به هر اتاق و محیط وارد شود.

همچنین در رونمایی از سگ نگهبان رباتیک Astro گفته شد که این ربات دارای قابلیت تشخیص چهره است که امکان تحویل بسته و یا هر وسیله ای را به شخص مورد تحویل دهد. از دیگر قابلیت Astro آمازون می توان به ارائه اطلاعات مربوط به آب و هوا، استفاده از دستیار صوتی آمازون الکسا و همچنین برقراری تماس تصویری اشاره نمود. این ربات هوشمند همانند یک سگ خانگی هر کجا که بروید شما را دنبال می کند بنابراین هنگام تماس تصویری چهره شما ثابت باقی می ماند.

رونمایی از سگ نگهبان Astro

ربات هوشمند آمازون می تواند زمانی که شما در خانه حضور ندارید امنیت خانه را تامین نماید به طوری که قادر است تمامی فضای خانه را تحت پوشش خود در بیاورد. این ربات همانند یک سگ نگهبان هنگام که در خانه است می تواند در اطراف خانه قدم بزند تا مطمئن شود خطری خانه را تهدید نکند. جالب است بدانید که اگر کسی در کمین خانه شما باشد و Astro آن را تشخیص دهد قادر است تمامی عملکرد های اصلی بدن شخص را همانند ضربان قلب، فشار خون و…. ثبت نماید.

این ربات هوشمند خانگی نه دست و نه پا دارد بلکه برای حرکت از چرخ استفاده می کند که بر حرکت آن سرعت بخشیده اگر چه این دستگاه از قابلیت های بسیار کاربردی برخوردار است اما ما مطمئن هستیم که Astro آخرین ربات خانگی آمازون نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟