پنل IPS LED در تلویزیون ایکس ویژن سری 8 چیست؟
آموزش

پنل IPS LED در تلویزیون ایکس ویژن سری 8 چیست؟ + جدول مشخصات و ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، احتمالا نام فناوری پنل IPS LED را در تلویزیون سری 8 ایکس ویژن شنیده اید و با ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، احتمالا نام فناوری پنل IPS LED را در تلویزیون سری 8 ایکس ویژن شنیده اید و با توجه به این که یک تکنولوژی جدید طی سال های گذشته تلقی می شود سوالات زیادی درمورد آن مطرح شده است و در این بخش با بررسی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 به موارد زیر می پردازیم:

  • پنل IPS LED چیست ؟
  • تلویزیون با پنل ips چه مزایایی دارد؟
  • مشخصات و قیمت تلویزیون ایکس ویژن سری ۸
  • کیفیت تلویزیون ایکس ویژن سری 8
  • نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

پنل IPS LED چیست و چه مزایای در تلویزیون ایکس ویژن دارد؟

 پنل IPS LED در تلویزیون ایکس ویژن سری 8 چیست؟

احتمال دارد به هنگام بررسی مشخصات و قیمت تلویزیون ایکس ویژن سری ۸ به سوالاتی مانند پنل IPS LED چیست ؟ برخورد کنید که آشنایی با این فناوری و به طور کلی سایر قابلیت های این تلویزیون به مشتریان کمک می کند تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوند.

 پنل IPS LED در تلویزیون ایکس ویژن سری 8 چیست؟

برای تولید تلویزیون فناوری های زیادی به کار گرفته می شود که هر کدام از برندهای موجود در بازار لوازم خانگی برای جلب توجه مشتری به دنبال معرفی این امکانات در محصولات خود هستند. استفاده از  پنل IPS LED در تلویزیون ایکس ویژن سری 8 منجر شده تا زاویه دید و زمان پاسخ دهی آن بهتر شود.

در همین رابطه بخوانید:


آشنایی با پنل IPS در صفحات نمایش

پنل IPS LED چیست

 پنل IPS LED در تلویزیون ایکس ویژن سری 8 چیست؟

به طور کلی سه نوع پنل در صنعت تلویزیون به کار گرفته می شود که پنل IPS در مقایسه با  VA و TN جدیدتر بوده و از دقت رنگ بالایی برخوردار است.IPS مخفف عبارت In-Plane Switching است و مهمترین ویژگی های این پنل نسبت به سایر نسخه دقت رنگ و زاویه دید بسیار بالا است.

چیدمان زیر پیکسل ها در این پنل به صورت افقی بوده که در نتیجه میزان پراکندگی نور در آن بسیار کم بوده از این رو زوایه دید بسیار خوبی دارند و از هر زاویه ای که به تلویزیون با پنل ips نگاه کنید، غلظت رنگ ها تغییر نمی کند.

پنل IPS معمولاً دارای زمان پاسخ پیکسل سریع‌تر از پنل VA است

تلویزیون با پنل ips چه مزایایی دارد؟

 پنل IPS LED در تلویزیون ایکس ویژن سری 8 چیست؟

تلویزیون با پنل ips در مقایسه با پنل های VA و TN گستره‌ی رنگ بالایی دارد و کیفیت از زاویه های کناری همانند زاویه های روبه رو است از طرفی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 با پنل IPS LED در برابر ضربه مقاوم بوده و در تماس با دست و جسم دچار افت نمی شود.

زمان پاسخ دهی مناسب، زاویه و دقت رنگ بالا، طول عمر بیشتر و ضدضربه بودن از مزایای تلویزیون با پنل ips به شمار می رود اما به دلیل قیمت بالاتر نسبت به دو نسخه دیگر در محصولات رده بالای یک شرکت استفاده می شود. تلویزیون ایکس ویژن سری ۸ یکی از پرچمداران این حوزه تلقی می شود که مجهز به انواع فناوری روز دنیا شده است.

مشخصات و قیمت تلویزیون ایکس ویژن سری ۸پنل IPS LED در تلویزیون ایکس ویژن سری 8 چیست؟

 

تلویزیون ایکس ویژن سری 8 از نسخه های جدید این تولید کننده ایرانی به شمار می رود که در سه سایز 50، 55 و 65 اینچی موجود است و پنل IPS LED در تلویزیون ایکس ویژن و وضوح UHD 4K تضمینی برای کیفیت این محصول ایکس ویژن است.

 

ویژگی های آن تنها به اینجا ختم نمی شود و در لیست مشخصات و قیمت تلویزیون ایکس ویژن سری ۸ فناوری HDR10، قابلیت MEMC برای نمایش تصاویری تصاویر سریع و بدون لگ، سیستم صوتی PureSound و پخش صدای دالبی، سیستم عامل اندروید ورژن 10، طراحی باریک و مدرن و استفاده از Front speaker برای تجربه صدای واقعی تر قرار گرفته است.

مشخصات و قیمت تلویزیون ایکس ویژن سری ۸

تکنولوژی صفحهLED IPS
سایز صفحه50 اینچ, 55 اینچ, 65 اینچ
نوع صفحهتخت
تصویر
رزولوشن2160 × 3840
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
نسبت تصویر04:09:00 PM
سایر توضیحات تصویرHDR, نرخ تازه‌سازی: 60Hz
صدا
تعداد بلندگوهادو عدد
توان خروجی کلی صدا24 وات
سایر توضیحات صداسیستم صوتی Pure sound
سایر امکانات
رابط هوشمنددارد
گیرنده دیجیتالدارد
مرورگر اینترنتدارد
نوع رابط هوشمنداندروید 10
سایر امکاناتتکنولوژی MEMC
درگاه های ارتباطی
اتصال بی‌سیم (WI-FI)دارد
درگاه HDMIدارد
تعداد درگاه های HDMIسه عدد
تعداد درگاه‌های USBدو عدد
پورت شبکه (LAN)دارد
خروجی صدای دیجیتالدارد
خروجی هدفونندارد
سایر درگاه‌های ارتباطیOptic SPDIF, WPA2
ریموت کنترل
ریموت کنترلدارد
کیبوردندارد
سایر توضیحات
نوع پایهرومیزی
سایر توضیحاتامکان Screen Mirroring
قیمت 50 اینچ 12 میلیون و 450 هزار تومان

کیفیت تلویزیون ایکس ویژن سری 8

پنل IPS LED در تلویزیون ایکس ویژن سری 8

تلویزیون ایکس ویژن سری 8 از نسخه های پرچمدار این برند ایرانی به شمار می رود که تقریبا تمامی ویژگی های تلویزیون های رده بالا را دارد و به تازگی روانه بازار شده است. کیفیت تلویزیون ایکس ویژن سری 8 با توجه به وجود فناوریی هایی مانند وضوح UHD 4K، پنل IPS LED و  HDR10 بسیار بالا بوده و جای تعجب ندارد که در میان نسخه های رده بالا بازار لوازم خانگی ایران قرار می گیرد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن مادیران

گروه مادیران در سال 1385 برند ایکس ویژن را با هدف تولید لوازم صوتی و تصویری معرفی کرد اما امروزه شاهد عرضه انواع یخچال فریزر و ماشین لباشسویی های این شرکت به بازار ایران هستیم. گروه مادیران به عنوان تنها نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن شناخته می شود که ارائه بیش از 600 هزار خدمات پس از فروش به مشتریان در هر سال و  توزیع سالیانه بیش از 35 هزار کالا به صورت تحویل مستقیم به مشتریان با گارانتی مادیران بخشی از خدمات این شرکت تلقی می شود.

به طور کلی 738 نماینده خدمات پس از فروش در حوزه لوازم خانگی و محصولات صوتی تصویری این برند در سراسر ایران فعالیت می کنند و در نتیجه نگرانی بابت دسترسی به این محصولات و قطعات ان وجود نداشته و مشتریان در هر نقطه از کشور با خیالی راحت می توانند از تلویزیون و یا سایر محصولات خانگی این شرکت استفاده کنند.

سخن پایانی

تلویزیون یکی از پرکاربردترین وسایل در دنیای امروز به حساب می آید که تمامی شرکت ها تمام تلاش خود را برای به روز کردن این دستگاه به کار گرفته اید و همواره شاهد معرفی یک فناوری جدید در تلویزیون هستیم. شرکت ایکس ویژن همانند سایر تولیدکننده های جهان به دنبال عرضه محصولی با کیفیت و پیشرفته است. به عنوان مثال ایکس ویژن با به کاربردن پنل IPS LED در تلویزیون سری 8 به دنبال جلب اعتماد مشتری ایرانی و رقابت با نسخه های خارجی است.

مشتریان برای این که بتوانند با خیالی راحت خرید کنند و انتخابی هوشمندانه داشته باشند باید در مورد فناوری های جدید اطلاعات کسب کنند و سپس به بررسی مشخصات و قیمت هر مدل بپردازند و در نهایت براساس نیاز و بودجه خود تصمیم گیری و خرید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟