ست صبحانه اسمگ با رنگ جدید
اخبار لوازم خانگی

ست صبحانه اسمگ با رنگ جدید به بازار عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ست صبحانه اسمگ با رنگ جدید به مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ اضافه شد. کتری ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ست صبحانه اسمگ با رنگ جدید به مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ اضافه شد. کتری برقی و توستر به عنوان مهم ترین اقلام از مجموعه صبحانه اسمگ در دو رنگ جدید از خانواده رنگ های متالیک به بازار عرضه می شوند که که این دو رنگ طلایی و رز گلد است.

شکل ظاهری توستر و کتری برقی این کالکشن اسمگ در این رنگ جدید توسط دو طراح حرفه ای به نام  متئو باززیکالپو و  رافائلا منجیاروتی به گونه ای طراحی شده اند که در هر خانه ای یک سبک جذابی را ایجاد می کنند.

ست صبحانه اسمگ با رنگ جدید

وین کمپبل ، مدیرعامل اسمگ در استرالیا گفت: ما خوشحالیم که مجموعه صبحانه از لوازم خانگی کوچک خود را گسترش دهیم و رنگ های متالیک جذاب را به آن اضافه نماییم تا فرصتی دیگر را برای مصرف کنندگانمان فراهم کنیم تا خاص بودن آشپزخانه خود را به نمایش بگذارند.

همچنین وی در ادامه افزود: ما همچنین می دانیم که طرفداران اسمگ به ترکیب منحصر به فرد محصولا اسمگ از لحاظ طراحی خاص، بدست آورد جوایز مختلف ، نوآوری فنی در ساخت محصولات و کیفیت برتر آن عشق می ورزند و به آن اعتماد دارند.

کتری های طلایی و رزگلد اسمگ با بدنه کروم و استیل ضد زنگ ، ظرفیت 1.7 لیتری با قدرت 2400 وات دارای پایه گردان 360 درجه و فیلتر ضد آهک است. اسمگ جهت حفظ ایمنی هنگام استفاده از این دستگاه امکان خاموش شدن خودکار و جوشاندن آن را فراهم نموده است و بدنه آن را به صورت دو جداره جهت عایق بودن دما در نظر گرفته به صورتی که سطح خارجی خنک باقی می ماند.

توستر اسمگ دارای دو شکاف بوده به این منظور که می توان به صورت همزمان دو تکه نان را گرم نماید همچنین شش سطح برای برشته کردن نان ها و سه عملکرد از پیش تنظیم شده  دارد. درباره ظاهر آن باید بدانید که به دلیل رنگ متالیکی که دارد بدنه دستگاه براق است. کاربران می تواند از این توستر برای یخ زدایی نان، گرم کردن نان و تهیه نان تست استفاده نمود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟