کولر گازی جدید تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

کولر گازی جدید تی سی ال در استرالیا عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از آنجایی که استرالیا در نیم کره جنوبی کره زمین واقع شده فصل های متفاوتی با ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از آنجایی که استرالیا در نیم کره جنوبی کره زمین واقع شده فصل های متفاوتی با نیم کره شمالی دارد. در حال حاضر در استرالیا فصل بهار است و تا چند ماه دیگر به استقبال فصل تابستان می رود در نتیجه هوا رفته رفته گرم تر می شود. این موضوع باعث شده تا کولر گازی جدید تی سی ال به بازار استرالیا راه پیدا کند.

تی سی ال با توجه به تغییر فصل در استرالیا کولر گازی جدید خود را راهی بازار کرده تا علاقه مندان بتوانند در روز های گرم تابستانی از قابلیت های این تهویه هوا بهره مند شوند. همچنین تی سی ال با معرفی سیستم تهویه هوای جدید خود قصد دارد که هوای سالم تری را با روش های نوین در خانه منتشر کند تا کاربران علاوه بر اینکه بتوانند به وسیله این کولر هوای خانه را خنک نگه دارند هوای سالم نیز تنفس کنند. این سیستم با نام تی پرو اسپلیت دارای یک فرآیند تصفیه هوای داخلی است که میکروب ها را از بین می برد و هوا را قبل از پخش در محیط تمیز می کند.

کولر گازی جدید تی سی ال

این دستگاه همچنین دارای برنامه ای برای پخش باد ملایم است که برای این حالت 1422 میکرو حفره تعبیه شده تا در پره ها جریان هوای ملایم تری را ایجاد کند. این سیستم دقیقا بر خلاف سیستم های سنتی است که در دستگاه های تهویه هوا یافت می شود در واقع کمک می کند تا باد سخت و یا مستقیم وارد اتاق نشود.

کولر گازی کولر گازی جدید تی سی ال با عنوان تی پرو از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا برخوردار شده و می تواند به دستگاه های هوشمند دیگر از طریق برنامه TCL Home متصل شود.

قیمت اسپلیت این نسخه در استرالیا 899 دلار و قیمت نسخه متصل آن 699 دلار است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟