آیا یخچال فریزر هوشمند آمازون عرضه می شود؟
اخبار لوازم خانگی

آیا یخچال فریزر هوشمند آمازون عرضه می شود؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش بینی می شود که یخچال فریزر هوشمند آمازون تحت عنوان Project Pulse رونمایی شود. ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش بینی می شود که یخچال فریزر هوشمند آمازون تحت عنوان Project Pulse رونمایی شود.

لوازم خانگی هوشمند پدیده جدیدی نیست و شرکت های زیادی در این حوزه فعال هستند اما یخچال فریزر هوشمند آمازون قرار است که سبک زندگی جدیدی را به مشتریان معرفی کند. این محصول هوشمند می تواند تاریخ انقضا مواد غذایی را بررسی کرده و در صورت نیاز و متناسب با مواد غذایی موجود در یخچال دستورالعمل های زیادی را پیشنهاد کند.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این یخچال سفارش آنلاین از فروشگاه های مواد غذایی آمازون است. در واقع این مدل راهی را برای خرید آسان تر کاربران ارائه می کند.

شرکت آمازون حدود دو سال است که بر روی ساخت و توسعه یخچال فریزر تمرکز کرده اگرچه اطلاعات دقیقی از عرضه این محصول در اختیار نیست و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

شرکت های زیادی نظیر ال جی و سامسونگ در زمینه تولید یخچال فریزر هوشمند فعالیت می کنند و در واقع ایده ای جدیدی نیست اما دسترسی آمازون به شبکه گسترش فروش و همچنین روش خرید آسان تر مانند اتصال به سبد کالا از قابلیت های متمایز این برند محسوب می شود اگرچه رقابت در این بازار بسیار شدید است و آمازون برای پیش گرفتن از شرکت های کرده ای باید محصول خود را با قیمت مناسب عرضه کند.

شرکت آمازون تاکنون به صورت رسمی خبر تولید یخچال فریزر هوشمند را منتشر نکرده و طی سال های اخیر بیشتر در بخش همکاری با تولید کننده های لوازم خانگی فعال بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟