تلویزیون های هوشمند جدید ال جی با برنامه تیک تاک ارائه می شوند
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های هوشمند جدید ال جی با برنامه تیک تاک ارائه می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قرار است که تلویزیون های هوشمند جدید ال جی با برنامه تیک تاک به فروش برسند و ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قرار است که تلویزیون های هوشمند جدید ال جی با برنامه تیک تاک به فروش برسند و کاربران نسخه های 2020 و 2021 می توانند از این قابلیت بهره ببرند.

برنامه تیک تاک در مدل های webOS 5.0 و webOS 6.0 با به روز رسانی سیستم عامل از هفت اکتبر مورد استفاده قرار گرفت و دسترسی به آن در تلویزیون های قدیمی تر و 2019 طی ماه های آینده امکان پذیر می شود.

در حال حاضر کاربران فرانسوی، انگلیسی و آلمانی می توانند از این اپلیکیشن در محصولات ال جی بهره ببرند. پیش از این اپلیکیشن تیک تاک برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ، اندروید تی وی و فایر تی وی منتشر شد و به نظر می رسد که بیشتر بر روی بازار اروپا تمرکز کرده است اگرچه دسترسی محدود به آن برای برخی از ابزارهای فایر تی وی در آمریکا به وجود آمده است.

ویدیوها به صورت عمودی و همانند نسخه گوشی‌ های هوشمند پخش می‌شوند که در صفحه‌ای قابل پیمایش و همراه با دسته‌بندی ویدیوها هستند.برنامه تیک تاک هنوز در مناطقی از جهان در دسترس نیست و برای اطلاع از جزئیات آن باید منتظر اخبار رسمی از شرکت ال جی و تیک تاک ماند.

شرکت تیک تاک طی سال های گذشته از فشار دولت آمریکا و تهدیدهای دونالد ترامپ در امان نماند و  تحریم‌های گسترده‌ ی دولت آمریکا مبنی‌ بر محدودیت فعالیت در ایالات متحده مشکلاتی را برای مقامات تیک تاک ایجاد کرد. تیک تاک یک برنامه چینی است که برای حل این مشکل گفتگوهایی از سوی شرکت آمریکایی مایکروسافت با طرف چینی آغاز شد تا بخشی از آن توسط طرف آمریکایی خریداری شود.

80 درصد از سهام تیک تاک به شرکت چینی ByteDance تعلق دارد و چون 40 درصد از سهام شرکت بایت دنس در اختیار سرمایه‌ گذاران آمریکایی است،مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟