فروش صد هزار تلویزیون هوشمند شیائومی
اخبار لوازم خانگی

فروش صد هزار تلویزیون هوشمند شیائومی طی سه روز از فستیوال فصلی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فستیوال فصلی در هند هر ساله با هدف کمک به مشتریان و کمپانی ها برگزار می شود ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فستیوال فصلی در هند هر ساله با هدف کمک به مشتریان و کمپانی ها برگزار می شود به طوری که هر دو طرف در خرید سود می کنند. بر اساس شاخص Flipkart و Amazon ، یکی از کمپانی هایی که بیشترین میزان فروش را در جریان این رویداد داشته شیائومی هند است. شیائومی یکی از برند پیشرو در زمینه تلفن های هوشمند و تلویزیون های هوشمند در هند بوده، حال از فروش صد هزار تلویزیون هوشمند شیائومی در این فستیوال اخبار زیادی منتشر شده است.

نمایشگاه Diwali With Mi یکی از رویداد هایی بوده که برند شیائومی تخفیفات و پیشنهادات جذابی را ارائه می دهد که این تخفیفات در فروشگاه های اینترنتی نیز همانند آمازون و mi.com اعمال خواهد شد. بر اساس آماری که از طریق این سایت های اینترنتی به دست آماده، مشتریان این شرکت در هند تقاضا بسیاری زیادی برای خرید تلویزیون های 4k دارند.

فروش صد هزار تلویزیون هوشمند شیائومی

ایشوار نیلکانتان سرپرست دسته بندی محصولات شیائومی در هند گفت: “وقتی وارد بخش تلویزیون های هوشمند شدیم ابتدا پتانسیل بازار را شناسایی کردیم و می خواستیم برخی از خلأها را پر کنیم. هدف ما ارائه جدید ترین نوآوری در تلویزیون هوشمند برای هر خانه هندی است.

وی در ادامه افزود: ما معتقدیم که خط تولید ما برای محصولات  Mi و Redmi توانسته است تا به بازار تلویزیون های هوشمند در کشور نفوذ پیدا کند و بدین ترتیب به یک نام معروف در بازار تبدیل شود. نقطه عطفی که ما به دست آورده ایم گواهی بر تعهد ما در ارائه محصولات با بهترین ویژگی ها و بالاترین کیفیت با قیمت صادقانه است. ما تمرکز خود را بر این گذاشته ایم که تماشای تلویزیون را به یک تجربه بسیار لذت بخش تبدیل کنیم و حتی با شرکای خود نیز بیشتر کار کنیم تا تقاضای مصرف کنندگان را برآورده کنیم.

فروش صد هزار تلویزیون هوشمند شیائومی

علاوه بر فروش صد هزار تلویزیون هوشمند شیائومی ، لازم است بدانید که شیائومی 8 مورد از 10 محصول خود در این فستیوال عرضه نموده که این محصولات باعث شده تا شیائومی در لیست پرفروش ترین برند های این رویداد تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟