قهوه ساز تمام اتوماتیک فیلیپس
اخبار لوازم خانگی

قهوه ساز تمام اتوماتیک فیلیپس راهی بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک فیلیپس در استرالیا به بازار راه پیدا کرده و ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک فیلیپس در استرالیا به بازار راه پیدا کرده و از قابلیت های بسیار منحصر بفردی برخوردار شده به طوری که Philips LatteGo با سیستم شیر که فقط در 15 ثانیه تمیز می شود.

قهوه ساز سری 4300 فیلیپس قابلیت ارائه یک فنجان قهوه از هشت نوع دانه قهوه مختلف را دارد و همچنین می تواند شات اضافی نیز ارائه دهد. بر روی صفحه نمایش این دستگاه جهت صرفه جویی در زمان و انرزی کلید هایی برای تنظیم قدرت ، دما ، طول قهوه و مقدار شیر قرار داده است.

قهوه ساز تمام اتوماتیک فیلیپس

سیستم شیر قهوه ساز  LatteGo فیلیپس همانطور که گفته شد قادر است لوله ها را در کمتر از 15 ثانیه تمیز کند و کافیست کاربران تنها دو قسمت را بدون لوله پنهان زیر شیر آب بشویند یا در ماشین ظرفشویی بگذارند.

درباره این قهوه ساز فیلیپس باید بدانید که این سیستم شیر و هوا را با سرعت زیاد در محفظه کف کننده خود مخلوط کرده و سپس یک لایه کف شیر را به فنجان قهوه اضافه می کند. آسیاب های سرامیکی با دوام این دستگاه دانه های قهوه را به سرعت آسیاب می کنند همچنین سیستم عصاره Aroma تعادل کاملی بین دمای دم کردن و استخراج عطر ایجاد می کند.

قهوه ساز تمام اتوماتیک فیلیپس

قهوه ساز تمام اتوماتیک فیلیپس با نام Philips 4300 از سری LatteGo  در حال حاضر برای خرید از طریق آمازون استرالیا با قیمت 999 دلار در دسترس قرار گرفته است. علاوه بر فیلیپس 4300 سری LatteGo، دو مدل دیگر از سری 2000 فیلیپس روانه بازار می شود که یکی با سیستم LatteGo و دیگری با شیر خشک کن کلاسیک عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟