اکبر پازوکی
اخبار لوازم خانگی

مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری TSC انتخاب الکترونیک افتتاح شد + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری توسط انتخاب الکترونیک (TV Service Center) ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری توسط انتخاب الکترونیک (TV Service Center) روز شنبه 24 مهرماه 1400 با حضور اعضای اتحادیه لوازم خانگی تهران، مدیران ارشد انتخاب الکترونیک و همچنین اصحاب رسانه راه اندازی شد.

مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری انتخاب الکترونیک برای نخستین بار است که در کشورمان افتتاح می شود و در زمینه خدمات ویژه و تخصصی محصولات صوتی و تصویری فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست ؟ + لیست قیمت و ویدیو

TSC با هدف حل مشکلات و چالش های فناورانه در صنعت لوازم خانگی راه اندازی شده که تمرکز آن بر روی استفاده از ابزارهای تکنولوژیک در مسیر ارائه خدمات به مصرف کنندگان محصولات صوتی و تصویری است. از طرفی دیگر این مرکز تلاش می کند فرهنگ عمومی در زمینه استفاده از این محصولات، ارائه راه‌حل‌های جدید فناورانه و زمینه‌سازی برای تزریق نوآوری‌های جدید به صنعت از طریق افزایش ارتباط فیزیکی مشتریان با محصول پیش از خرید آن را توسعه دهد.

 

این مرکز شامل بخش هایی مانند اطلاعات و بورد تعاملی، اتاق شیشه‌ای تست محصول، شو روم (showroom)،Hands On ، تجربه کاربری، آموزش و بخش خدمات شامل فرایندهای پذیرش،خدمات نصب، حمل محصولات، تعمیرات و آموزش می شود. مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری انتخاب الکترونیک مطابف استانداردهای روز دنیا بوده و تمام سعی آن جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات پس از فروش به شکلی راهبردی و نوین است.

احسان سوری؛ مدیر سی آر ام انتخاب الکترونیک در گفتکو با خبرنگار ال کا ایران گفت: سطح فناوری به کار رفته در محصولات ما و خدمات دهی به مشتریان ارتقا پیدا کرده و در واقع از یک هلدینگ تولید کننده لوازم خانگی به یک ابر شرکت تولید فناوری های حوزه لوازم خانگی تبدیل شده ایم. در حال حاضر قسمت اعظم تکنولوژی های مادر تلویزیون نظیر پنل ال سی دی و ال ای دی توسط مهندسین ایرانی در داخل کشورمان تولید می شود.

وی افزود: فناوری های محصولات گروه انتخاب ارتقا پیدا کرده و انتظار می رود که خدمات همانند تکنولوژی های به کار رفته در محصول بهبود یابد و به روز شود. در همین راستا نخستین مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری برای سرویس دهی بهتر به مشتریان راه اندازی شده است.

احسان سوری در ادامه گفت:  مشتریان می تواند قبل، بعد و هنگام خرید از خدمات تخصصی این مرکز بهره ببرند. از طرفی دیگر انباشت فناوری منجر شده تا مشتریان با مشکلات و چالش های جدیدی مواجه شوند و مشتریان می توانند با مراجعه به این مرکز آموزش ببیند و در واقع در بخش فناوری های حوزه صوتی و تصویری هیچ سوالی بی پاسخ نمی ماند.

وی در توضیح اهداف راه اندازی این مرکز عنوان کرد: طبقات بالای این مرکز شبیه به دانشگاه عمل کرده و تکنسین های شرکت با جدیدترین فناوری های روز آشنا هستند در نهایت می توانند مشتریان را بهتر راهنمایی کنند.

در همین ارتباط محمد توکلی؛ مدیر محصولات صوتی و تصویری گروه صنعتی انتخاب در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» عنوان کرد : در راستای پاسخ به مصرف کنندگان کالای ایرانی، دو گام مهم در گروه صنعتی انتخاب برداشته شد. اولین گام تعویض بی قید و شرط کالا ظرف مدت 30 روز بوده است به این معنا که مصرف کننده پس از خرید کالا ظرف 30 روز می تواند بدون هیچگونه پرسش و پاسخی کالای خودرا پس دهد.

وی در ادامه افزود : در گام دوم، ایجاد مراکز تخصصی هوشمند یا TSC ها هستند که در راستای رضایت مصرف کننده و تجربه مصرف کننده از کالای ایرانی، راه اندازی شدند.

توکلی گفت : مصرف کننده ای که در مواجه تبلیغات فراوان قرار دارد، احتمالا اطلاعاتی در خصوص فناوری های تبلیغ شده نخواهد داشت. در این مرکز مصرف کننده می تواند از جزئیات دقیق تمام فناوری ها اطلاعات لازم را کسب کند و در هنگام خرید، با آگاهی کامل محصول مورد نظر خودرا انتخاب نماید.

مدیر محصولات صوتی و تصویری گروه صنعتی انتخاب افزود : در شرایطی که بیشترین محصول مورد استفاده در هر خانواده ای، محصولات صوتی و تصویری است، قطعا آگاهی از تمامی نیاز ها یک امر اجتناب ناپذیر است. بنابراین در مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری انتخاب این امکان فراهم شده تا خریدار پاسخ نیازهای خودرا به صورت تجربی، لمس کرده و در صورت رضایت، خرید خودرا انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟