اجاق گاز و هود Mi شیائومی
اخبار لوازم خانگی

اجاق گاز و هود Mi شیائومی به بازار راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هفته گذشته شیائومی ست اجاق گاز خود را با عنوان  Mi Home Smoke Stove Set S1 معرفی نمود. ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هفته گذشته شیائومی ست اجاق گاز خود را با عنوان  Mi Home Smoke Stove Set S1 معرفی نمود. این ست شامل اجاق گاز و هود Mi شیائومی بوده که هود آن یکی از پیشرفته ترین هود های موجود در بازار است و اجاق گاز آن نیز یک اجاق هوشمند به شمار می آید.

اجاق گاز و هود Mi شیائومی قادرند تا با حرکات هوایی دست کنترل شوند، در واقع پشتیبانی از قابلیت air gestures به شما امکان این را می دهد انواع مختلفی از دستور ها را همانند خاموش کردن دستگاه را با یک حرکت ساده از دست بدون نیاز به لمس خود دستگاه ها انجام دهید.

این مجموعه مجهز به سنسورهای مادون قرمز دوگانه است که حرکات کاربر را به دقت ردیابی می کند تا بتواند بستر استفاده از air gestures را فراهم سازد. به طور مثال دودکش Range Hood S1 را می توان با کشیدن دست به سمت راست روشن کرد، زمانی که دست را به سمت چپ بکشید هود خاموش خواهد شد و پس از روشن شدن می توان قدرت آن را با کشیدن دست به راست تنظیم نمود.

عرض دودکش میجیا نسبتاً 900 میلی متر بوده و هر دو شعله اجاق گاز را به طور کامل پوشش می دهد تا کمک کند تمام دود تولید شده هنگام پخت و پز غذا را جذب نماید. موتور داخلی هود حداکثر 1010 دور در دقیقه سرعت دارد و قطر روتور آن 256 میلی متر است این توانایی ها باعث شده تا نیروی مکش 21 متر مکعب در دقیقه تولید کند.

اجاق گاز و هود Mi شیائومی

در مورد اجاق گاز Mijia لازم است بدانید که می تواند 4500 وات خروجی داشته باشد به همین دلیل از راندمان حرارتی بالایی برخوردار است به طوری که درجه حرارت آن را می توان از 180 تا 230 درجه تنظیم کرد.

اجاق گاز و هود Mi شیائومی

اجاق گاز و هود Mi شیائومی همانطور که می دانید با یکدیگر یک مجموعه را تشکیل می دهند با همدیگر هرمونی دارند، این هارمونی تنها در ظاهر نیست بلکه در عملکرد نیز با یکدیگر هماهنگ هستند. زمانی که شما اجاق گاز را روشن می کنید بلافاصله بعد از اینکه هود دود را تشخیص دهد روشن خواهد شد همچنین مکش هود به صورت خودکار متناسب با دمای اجاق گاز تنظیم می شود.

آن طور که مشخص است از روز جمعه مجموعه Mi Home Smoke Stove Set S1 با قیمت 2598 یوان معادل 403 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟