سیستم تهویه هوا هوشمند هاکسون
اخبار لوازم خانگی

سیستم تهویه هوا هوشمند هاکسون ؛ اولین فن هوشمند جهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هاکسون به عنوان یک برند پیشتاز در عرصه فناوری از اولین فن هوشمند جهان ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هاکسون به عنوان یک برند پیشتاز در عرصه فناوری از اولین فن هوشمند جهان رونمایی کرد. سیستم تهویه هوا هوشمند هاکسون که AirFan نامیده می شود به گونه ای طراحی شده است که می تواند مسافت طولانی از خود را برای انتشار هوا پوشش دهد. به گفته این شرکت، اولین فن هوشمند جهان می تواند شما را خنک یا گرم کند، آلودگی های هوا را تصفیه نماید، موسیقی مورد علاقه شما را پخش کند، امکان برقراری تماس از داخل رخت خواب را برای شما فرهم سازد و حتی کمک کند تا صبح به موقع از خواب بیدار شوید.

سیستم تهویه هوا هوشمند هاکسون

یکی از مهم ترین چیز ها در زندگی ما تنفس هوای پاک و سالم بوده و هدف اصلی این دستگاه ارائه هوای پاکیزه به کاربران خود است. AirFan استوانه ای که برای قرار گرفتن در بالای تخت خواب شما طراحی شده است  دارای یک محفظه باز بوده که جریان هوای سرد و گرم را در 10 سطح مختلف سرعت پخش می کند. همچنین از یک سیستم فیلتراسیون سه مرحله ای استفاده می نماید که به گفته هاکسون طی این سه مرحله 99.9 درصد ذرات ویروس معلق در هوا حذف می شوند.

سیستم تهویه هوا هوشمند هاکسون

از آنجایی که ویروس کرونا تمامی جهان را تحت تاثیر قرار داده و سلامتی همه انسان ها را به خطر انداخته است هاکسون در نظر داشت تا قابلیت های این دستگاه را به گونه ای طراحی کند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند. این امکانات شامل برخورداری از لامپ UV-C برای تمیز نگه داشتن فیلتر، HEPA H13 و فیلترهای کربنی برای جذب ذرات است. همچنین دارای فیلتر یونیزه کننده است تا به کمک آن و یون های با بار منفی بتواند گرد و غبار، باکتری ها و سایر عوامل حساسیت زا را به دام بیندازد.

سیستم تهویه هوا هوشمند هاکسون

علاوه بر قابلیت های سرمایش، گرمایش و تصفیه هوا، ویژگی های هوشمند سیستم تهویه هوا هوشمند هاکسون باعث شده تا این فن بسیار جذاب تر در بازار ظاهر شود. به گونه ای که شما می توانید از طریق بلندگوی بلوتوث بدون استفاده از هدفون به موسیقی گوش دهید یا تماس تلفنی برقرار کنید. این دستگاه همچنین از دستیار صوتی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت نیز برخوردار شده است. اگر در منطقه دیگری از خانه هستید و در اتاق خواب حضور ندارید امکان کنترل از راه دور این امکان را به شما می دهدتا فن را از هر اتاق دیگر کنترل نمایید.

سیستم تهویه هوا هوشمند هاکسون

دستگاه هوشمند AirFan هاکسون اکنون با قیمت 199 دلار در Kickstarter به فروش می رسد و به گفته این شرکت این محصول با سرمایه جمعی آماده تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟