ادغام هود و مایکروفر در محصول جدید
اخبار لوازم خانگی

ادغام هود و مایکروفر در محصول جدید سامسونگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروفر Slim جدید سامسونگ یکی از جدید ترین محصولات سامسونگ بوده که در این ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروفر Slim جدید سامسونگ یکی از جدید ترین محصولات سامسونگ بوده که در این محصول شاهد ادغام هود و مایکروفر هستیم. در نگاه اول این دستگاه کاملا شبیه یک مایکروفر معمولی بوده و نمی توان تشخیص داد که از ویژگی منحصر به فردی برخوردار شده است اما نگران نباشید ما در این متن شما را با این مایکروفر Slim بیشتر آشنا خواهیم کرد.

در ابتدا بهتر است درباره ظرفیت های این محصول صحبت کنیم تا متوجه شوید که آیا ادغام هود و مایکروفر در محصول جدید سامسونگ تاثیری بر کاهش فضا و ظرفیت های مایکروفر و هود گذاشته است یا خیر؟ از آنجایی که این مایکروفر یک دستگاه Slim بوده نباید انتظار داشت که حجم زیادی داشته باشد. حجم داخلی این مایکروفر  1.1 فوت مکعب است.

با اینکه دستگاه بسیار باریک تر از یک مایکروفر معمولی بوده اما یکی از قوی ترین سیستم تهویه ها را در میان هود های موجود در صنعت را دارد. هود این مایکروفر با ظرفیت تهویه 550 فوت مکعب در دقیقه هوا قادر است بخار و بوی ناشی از پخت و پز غذا را به سرعت از بین ببرد.

ادغام هود و مایکروفر در محصول جدید

همانطور که گفته شد این مایکروفر جدید سامسونگ یک دستگاه هوشمند بوده و از دستیار صوتی برخوردار شده با استفاده از دستیار صوتی برنامه SmartThings  مانند آمازون الکسا، سامسونگ Bixby و یا گوگل اسیستنت می توانید به مایکروویو خود بگویید که می خواهید چه کاری را برای شما انجام دهد.

ادغام هود و مایکروفر در محصول جدید

شاید برای شما هم پیش آمده که از مدت زمان پخت غذا مطمئن نباشید و ندانید برای نتایج مطلوب در پخت غذا زمان را بر روی چه تنظیم کنید، از آنجایی که این مایکروفر از Sensor Cook یا سنسور پخت وپز برخوردار شده دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید.

ادغام هود و مایکروفر در محصول جدید

با استفاده از برنامه SmartThings به راحتی می توانید هود مایکروویو را با اجاق گاز سازگار سامسونگ خود را از طریق اتصال خودکار همگام سازی کنید. وقتی اجاق گاز خود را روشن یا خاموش می کنید فن هود و چراغ LED به طور خودکار روشن و خاموش می شوند تا در  تلاش بیشتر هنگام پخت و پز صرفه جویی شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟